השחקנים בחרו שמסי ימשיך כקפטן, קומאן: "זה לא קדם עונה רגיל"

ליאו מסי בפעולה | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

ברצלונה רשמה 1:3 על חימנאסטיק במשחק הכנה ראשון עם המאמן, בתקשורת מרוצים: "מסי שוב מחייך", כשכותרת אחרת הייתה: "זו נראית קבוצה אחרת". הארגנטינאי שיחק מחצית כמו כל השחקנים. ההולנדי: "חשוב שאין פציעות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעוד שבועיים תפתח ברצלונה את עונת 2020/21 בליגה הספרדית כשתפגוש את ויאריאל. אתמול (שבת) היא ערכה ניסוי כלים ראשון תחת המאמן ההולנדי החדש רונאלד קומאן וגברה 1:3 על חימנאסטיק. "קומאן פתח עם ניצחון ומסי מחייך" נכתב בשער "ספורט" אחרי המשחק. ב"מונדו דפורטיבו" בחרו בכותרת "בארסה האחרת" עם מחמאות לצעירים פדרי וטרינקאו שערכו בכורה וגם לריקי פוץ'. עוד התייחסו לכך שמסי נשאר הקפטן ולואיס סוארס וארתורו וידאל כמובן לא נכללו בסגל.

עוד לפני המשחק שחקני ברצלונה בחרו שמסי ימשיך עם הסרט. כל הסאגה האחרונה והמחלוקת עם המועדון כלל לא רלוונטית, הוא נותר אהוב כצפוי בחדר ההלבשה. הקפטנים הבאים יישארו סרחיו בוסקטס שמשמש זו השנה השלישית כקפטן שני, ג'רארד פיקה וסרג'יו רוברטו, לפי הסדר הזה. נטען כי הוותק שלהם לא שיחק תפקיד.

קומאן סיכם: "זה לא המקרה הרגיל של שישה שבועות, לנו יש רק ארבעה שבועות ואפילו פחות בשל משחקי הנבחרות. אבל למרות שגם התקשורת קצת שונה, יש לקבוצה את האיכות לעשות את זה ולהתכונן במהירות. אנחנו מחפשים מהירות עם הכדור, רוצים קצב גבוה, ליצור מצבים וסכנה ולהבקיע שעריםץ חשוב לשלב את השחקנים למרות שזה מסובך. בשבועיים הקרובים אחרי שנמחק פערים בפן הפיזי, ננסה לשנות דברים טקטיים כדי להתמודד עם ליגה לא פשוטה".

כותרות העיתונים בספרד | צילומי מסך: "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו"

ההרכבים: "זה היה משחק הכנה ראשון ולכן כולם שיחקו 45 דקות בלבד (כל ה-11 שפתחו – הוחלפו במחצית). רצינו לתפוס קצב ולשחק בעוצמה, וזה היה קצת יותר טוב במחצית השנייה. לא היו לנו פציעות וזה חשוב מאוד, יותר מהתוצאה הסופית. ראיתי שחקנים שלא שהרבו לשחק ונראו טוב. באופן כללי אנחנו מאוד מרוצים".

על מסי: "הוא מתאמן היטב, גם כשלקבוצה יש ימי חופש הוא הגיע להתאמן. הוא יודע שעליו עוד להיכנס לכושר כמו כולם, אנחנו מאמינים בו". כשנשאל לגבי הצעירים הוסיף: "טרינקאו ופדרי הם החתמות מצוינות!

מסי זכה לציון מספר 7 ונכתב שוויתר על הפנדל כדי שאנטואן גריזמן יצבור ביטחון. הצרפתי שהוצג כחלוץ '9' עדיין חלוד וקיבל את הציון 6, בדומה לבין ארצו עליו נכתב שהוא כמובן עדיין רחוק משיאו ברמה הפיזית. פדרי הצעיר נבחן למצטיין במשחק לאחר שבישל את השער הראשון. "יש לו עתיד גדול".

פיליפה קוטיניו חוגג עם שחקני ברצלונה | David Ramos/Getty Images

אגב, משחקה הבא של ברצלונה יהיה בשבת הקרובה בקאמפ נואו נגד אלצ'ה במסגרת גביע ז'ואן גאמפר. אלצ'ה לא משחקת בסוף השבוע בליגה הספרדית, מכיוון שאמורה הייתה לפגיש את סביליה, זוכת הליגה האירופית שזכתה גם היא לשבועיים מנוחה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי