נסגרה עסקת ממפיס דפאי לברצלונה, מסי ייפגש עם ברתומאו

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | Pierre Costabadie/Icon Sport via Getty Images

אפשר לברך? כוכב ליון יעבור תמורת 30 מיליון יורו, כך לפי העיתון ההולנדי "טלחרף". הנשיא ידבר עם הפרעוש לראשונה מאז התפוצצות הפרשה ויבקש ממנו לקצץ. וגם: הצעה חדשה לגרסיה וסוארס לא ממהר לוותר על חוזהו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

האם הפעם זה סופי? זוהי לא הידיעה הראשונה שמבשרת על כך בשבועיים האחרונים, אבל הלילה (בין שני לשלישי) פרסם גם העיתון ההולנדי "טלחראף" כי עסקת ממפיס דפאי מליון לברצלונה נסגרה סופית. הקבוצה תשלם עבורו כ-30 מיליון יורו ואף פורסם כי ממפיס ומאמנו החדש בברצלונה ומי שהוא מכיר היטב מנבחרת הולנד, רונאלד קומאן, כבר שוחחו בשבוע שעבר.

"ממפיס הופך לחבר החדש של ליאו מסי בברצלונה", נכתב בעיתון הנחשב למקור אמין במיוחד ואף נטען כי התקווה היא להכריזו עוד השבוע ולהציגו בקאמפ נואו, שיהיה ביתו החדש של החלוץ ההולנדי בן ה-26, שהגיע למנצ'סטר יונייטד ב-2015 בקול תרועה רמה, אך נכשל בתיאטרון החלומות ואחרי שנתיים עזב לליון, במדיה כיכב בשלוש השנים האחרונות ונראה שגם הצליח להשכיח את העובדה שקרע את הרצועה הצולבת רק בדצמבר האחרון.

בנושא אחר, בספרד מדווח כי נשיא בארסה, ג'וזפ מריה ברתומאו, ייפגש עם מסי פנים אל פנים לראשונה מאז התפוצצות הפרשה והניסיון של הפרעוש לעזוב. הוא יבקש ממנו לקצץ בשכרו בעקבות המצב הכלכלי הבעייתי של המועדון, בטח עם השלכות הקורונה. כזכור, כשמסי הכריז שיישאר בקבוצה הוא תקף את ברתומאו ואת הנהלת המועדון.

ליאו מסי בפעולה | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

במקביל לפרסום בהולנד על סגירת העסקה של דפאי, עיתוני ספרד גם לקחו צעד אחורה בכל הנוגע לרכישת לאוטרו מרטינס מאינטר ובשער העיתון "ספורט" נכתב: "עסקת לאוטרו הולכת ומסתבכת". לעומת זאת, הקשר הצ'ילאני ארתורו וידאל יעבור לאינטר תמורת כחצי מיליון יורו ומי שניתן לכנות כמחליפו בבלאוגרנה, מיראלם פיאניץ' שהגיע מיובנטוס, יוצג היום רשמית.

ב"מונדו דפורטיבו" דווח שברצלונה הגישה הצעה משודרגת על הבלם אריק גרסיה, שמסיים את חוזהו במנצ'סקטר סיטי בקיץ 2021, אך בעוד ברצלונה מוכנה לשלם כ-10 מיליון יורו, הסיטיזנס דורשים לפחות 15 בטענה שפפ גווארדיולה מבקש להשאירו גם אם מדובר בשנת חוזה עבור הבלם הצעיר.

שחקן נוסף שטרם ברור היכן ישחק בעונה הבאה הוא החלוץ לואיס סוארס, שעל אף הדיווחים המוקדמים לפיהם הוא כבר הגיע לשגרירות איטליה כדי להוציא דרכון, בשלב זה מקשה על ברצלונה בכך שאינו מוכן לוותר על שכרו ונראה שלא ימהר לעזוב לקבוצה אחרת.

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | צילום מסך, "ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי