מהפך ו-1:2 לויאריאל על אייבר, אספאס הוביל את סלטה ויגו לניצחון

שחקני ויאריאל חוגגים | Maria Jose Segovia/NurPhoto via Getty Images

הצוללת הצהובה נקלעה לפיגור, אך מורנו (63) ואלקאסר (72) הפכו אחרי שער של גארסיה (50) והעניקו ניצחון בכורה לאמרי. החלוץ הספרדי כבש צמד והוביל את הקבוצה של אוסקר גרסיה ל-1:2 על ולנסיה. חטאפה ניצחה

קבוצות: ויאריאל אייבר
(גודל טקסט)

המחזור השני בספרד יצא לדרך הערב (שבת) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם ויאריאל הפגינה אופי כשהפכה פיגור 1:0 נגד אייבר לניצחון ביתי, שהיה הראשון של אונאי אמרי בקבוצתו החדשה. בהמשך, חטאפה השיגה ניצחון ראשון לעונה על חשבונה של אוסאסונה. אקורד הסיום של הערב הגיעה כאשר סלטה ויגו ניצחה 1:2 את ולנסיה.

סלטה ויגו – ולנסיה 1:2

אחרי ניצחון במחזור הפתיחה על לבאנטה בדרבי של העיר, ולנסיה רשמה הערב הפסד ראשון כבר הגיעה לאצטדיון הבלאיידוס שבוויגו למפגש מהנה מאוד נגד סלטה. כמו בהרבה משחקים קודמים, המקומיים יצאו עם כל הקופה בזכות הכוכב הגדול ביותר שלהם, יאגו אספס.

החלוץ הספרדי, שכבש בעונה שעברה 14 שערים, פתח את עונת 20/21 כאשר כבר בדקה ה-13 עקף את השוער ז'אומה דומנק וחגג שער בכורה לעונה. בפתיחת המחצית השנייה ולנסיה חזרה למשחק בגדול כאשר 60 שניות בלבד הספיקו למקסי גומס המוכשר לנעוץ כדור אדיר ברשת של איבן וייאר. אוסקר גרסיה נראה היה רגוע מאוד על הקווים, אולי כי הוא ידע שלאספאס יש קלף נוסף בשרוול – החלוץ ניגש לכדור חופשי בדקה ה-57 ובאומנות רבה וסובב אותו לחיבורים וניצח את המשחק עבור סלטה.

יאגו אספאס | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

ויאריאל – אייבר 1:2

הצוללת ביצעה חיזוק משמעותי הקיץ לא רק על הקווים בדמותו של אונאי אמרי אלא גם בסגל עצמו עם צירופם של דני פארחו, קובו, פרנסיס קוקלאן ואחרים, ואחרי תיקו מאכזב במחזור הפתיחה – הייתה חייבת לנצח, היא עמדה במשימה, רגע לפני שתפגוש את ברצלונה בקאמפ נואו בשבוע הבא במשחק סופר-קשה, אך זה היה לא פשוט בכלל.

המארחת חשבה שעלתה ליתרון כשבדקה העשירית מקסימיליאנו גומס שלח כדור רוחב נהדר לג'רארד מורנו שכבש בקלילות, אלא שהחגיגה הייתה מוקדמת והשופט פסל את השער בשל נבדל קטנטן אחרי שימוש ב-VAR. למרות ששלטה בכדור, הצוללת של אונאי אמרי התקשתה לייצר מצבים ודווקא סרחיו אסנחו מנע יתרון של האורחת בהצלה גדולה בדקה ה-37.

ג'רארד מורנו ופאקו אלקאסר | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

בדקה ה-50 אסנחו כבר לא היה יכול לעזור כאשר אדו אקספוסיטו, המצטיין במשחק, שלח מסירת עומק נהדרת לקיקה גרסיה שעקף את השוער וגלגל לרשת, 0:1. אולם, ויאריאל הצליחה להפגין אופי. המארחת בדקה ה-63 במבצע יפה של ג'רארד מורנו שהטעה שחקן הגנה ובעט לרשת. כעבור תשע דקות המהפך הושלם – פאקו אלקאסר נשלח לאחד על אחד מול דמיטרוביץ', זז מעט שמאלה והצליח להבקיע.

חטאפה – אוסאסונה 0:1

הקבוצה מפרברי מדריד, שהייתה קרובה להשתחל למוקדמות הליגה האירופית בסיום העונה שעברה, רשמה תחילת עונה מוצלחת עם ניצחון ביתי על היריבה מפמלונה. חיימה מאטה כבש בדקה ה-54 את השער היחיד במשחק, שאושר לאחר בדיקת VAR למרות שבספרד היו טענות לנבדל של החלוץ במהלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי