דיווח: ברצלונה תרכוש את דסט. סמדו חתם בוולבס תמורת 40 מ' יורו

נלסון סמדו | וולבס, האתר הרשמי

הפורטוגלי עבר לקבוצה האנגלית ששילמה עבורו כ-30 מיליון יורו ועוד 10 על בונוסים. ב-TV3 נטען כי מגן אייאקס יעבור לקבוצה של רונאלד קומאן תמורת 25 מיליון יורו. וגם: סרג'י רוברטו דיבר על הישארותו של מסי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ביום ראשון ברצלונה תערוך את משחקה הראשון העונה בליגה הספרדית מול ויאריאל ובמקרה של ניצחון היא תוכל לחלוף על פני האלופה ריאל מדריד, שנפרדה ב-0:0 מאכזב מול סוסיאדד במחזור הפתיחה. אך במועדון הקטאלוני מבינים שכדי להחזיר את תואר צריך לצרף רכש נוסף.

אך דווקא בינתיים שחקן נוסף של ברצלונה נפרד המועדון. היום (רביעי) וולבס השלימה סופית את מעברו של נלסון סמדו שנרכש על ידי הקטאלונים תמורת 30 מיליון יורו ועוד 10 מיליון יורו נוספים על בונוסים עתידיים וכך למעשה הפך לשחקן היקר בתולדות המועדון האנגלי בצוותא עם פאביו סילבה בן ה-18 שהגיע הקיץ תמורת סכום זהה.

בתוך כך, דווח בערוץ TV3 הקטאלוני, כי מגן אייאקס סרג'יניו דסט מתקרב לברצלונה, שתשלם עבורו כ-20 מיליון יורו ועוד חמישה נוספים בבונוסים. למעשה ההולנדי בן ה-19 היה קרוב למעבר לבאיירן מינכן, שחיפשה גיבוי לבנג'מין פבאר, אך כאמור נראה שהמגן המוכשר יגיע על חשבונו של נלסון סמדו שעזב לפרמיירליג.

בנושא אחר, הקשר סרג'י רוברטו דיבר על הישארותו של הכוכב ליאו מסי בראיון 'ברדיו קטאלוניה': "קיוויתי בהתחלה שזה לא נכון, הוא הקפטן שלנו, הוא השחקן הטוב ביותר שהיה למועדון ובהיסטוריה של הכדורגל. לכן לא יכולתי לדמיין את ברצלונה בלעדיו".

אולם, בהמשך הודה הקשר שהיה מקבל את עזיבתו של הקפטן בהבנה: "אם היה עוזב הייתי מכבד את זה. מסי הוא שחקן שנתן הכן למועדון וזה הגיוני שירצה לחפש אתגר חדש. החזקתי אצבעות שהוא יישאר איתנו, איתו אנחנו חזקים יותר".

סרג'י רוברטו, ליאו מסי | Tim Clayton/Corbis via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי