מסי שוב נגד בארסה בעקבות עזיבת סוארס: "לא מגיע לך להיזרק"

לואיס סוארס, ליאו מסי | Julian Finney/Getty Images

הפרעוש נפרד מהחלוץ שעזב לאתלטיקו מדריד וביקר שוב את ההנהלה: "שום דבר כבר לא מפתיע אותי. מגיע לך שייפרדו ממך כמו אחד השחקנים החשובים בהיסטוריית המועדון. אני אוהב אותך מאוד, נתגעגע"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עידן נגמר בברצלונה עם עזיבתו הרשמית של לואיס סוארס לאתלטיקו מדריד ביום רביעי. החלוץ סיים פרק של שש שנים בקבוצה, בהן הפך למבקיע השלישי בטיבו בתולדות המועדון עוד 198 כיבושים ב-283 הופעות. החברות של סוארס עם ליאו מסי ידועה לכולם, ונראה שהפרעוש לא מרוצה, בלשון המעטה.

מסי, כזכור, ניסה הקיץ לעזוב את ברצלונה אך לבסוף נאלץ להישאר לאחר שהבין שמבחינה משפטית לא יוכל להשתחרר אם לא תהיה קבוצה שתשלם עליו את סעיף השחרור שלו שעומד על 700 מיליון יורו. בראיון שנתן עם ההכרזה שימשיך, תקף את ההנהלה, והיום (שישי) הוא עשה זאת שוב בפוסט פרידה לסוארס שפרסם ברשתות החברתיות.

"כבר קיבלתי את הרעיון, אבל היום נכנסתי לחדר ההלבשה וזה נפל לי", רשם מסי. "יהיה לי קשה להפסיק לחלוק איתך את היום-יום, גם על המגרש וגם מחוצה לו. נתגעגע אליך. אליה היו הרבה שנים, הרבה מאטה, ארוחות צהריים, ארוחות ערב.. הרבה דברים שלעולם לא נשכח, כל יום ביחד".

לואיס סוארס, ליאו מסי
ליאו מסי ולואיס סוארס | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

"זה יהיה מוזר לראות אותך עם חולצה אחרת והרבה יותר מוזר לשחק מולך", המשיך והחל בביקורת כלפי ההנהלה: "מגיע לך שייפרדו ממך כמו שאתה – אחד השחקנים החשובים בהיסטוריה של המועדון. הגעת להישגים אישיים וקבוצתיים. לא מגיע לך שיזרקו אותך כמו שהם עשו, אבל האמת היא ששום דבר כבר לא מפתיע אותי".

"אני מאחל לך את כל הטוב באתגר החדש שלך, אני אוהב אותך מאוד. נתראה בקרוב חבר", סגר מסי את דבריו. ושוב, נראה שהכוכב לא מרוצה בבארסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי