ממפיס שוב בכותרות, פיאניץ' חשף מה אמר לו רונאלדו על המעבר

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

בעקבות שחרורו של סוארס, חלוץ ליון שוב מוזכר כמועמד מוביל להגיע לקטלוניה. הבוסני שנרכש מיובנטוס סיפר על השיחה עם CR7 לאחר השלמת העסקה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לואיס סוארס עזב רשמית את ברצלונה וכבר ערך אימון בכורה באתלטיקו מדריד, מה שהאיץ את הפרסומים על האפשרות שממפיס דפאי יצטרף לברצלונה. בשבוע האחרון כמעט שלא הוזכר שמו של חלוץ ליון ונבחרת הולנד עם מעבר לקטלונים, אחרי שבועות ארוכים בהם נטען על סיכום בין הצדדים, אולם ב"מונדו דפורטיבו" מתעקשים שמדובר בעסקה שצפויה לצאת לפועל עד סגירת החלון.

רונאלד קומאן, המאמן החדש של ברצלונה, לא יכול להרשות לעצמו להישאר ללא חלוץ והשחקן המועדף עליו לחזוק ההתקפה הוא ממפיס, שאותו הפך לכוכב נבחרת הולנד בשנתיים האחרונות. מה שמעכב למעשה את חיזוק הסגל הוא המשכורות הגבוהות שמשלמת ברצלונה לשחקניה, כשמרבים מהם היא טרם הצליחה להשתחרר.

אמנם רק השבוע עזבו נלסון סמדו, סוארס וארתורו וידאל וקודם לכן גם עזב איבן רקיטיץ', אבל הקבוצה עוד מנסה לחתוך את הוצאותיה כדי להשלים את המהלך לרכישת חלוץ. כידוע, חוזהו של ממפיס בליון יסתיים בעונה הבאה ועל כן מחירו יהיה סביב 25 מיליון יורו, על אף שהוא רק בן 26 ונראה שנמצא בפסגת הקריירה.

ועוד בברצלונה, שחקן שכן הגיע הקיץ הוא הבוסני מיראלם פיאניץ' שעבר מיובנטוס. בראיון שפורסם איתו הבוקר הוא גם סיפר מי היה אחד השחקנים שמיהרו לברך אותו על המהלך: "כשהכל סוכם ונסגר, כריסטיאנו רונאלדו אמר לי שהוא מאוד שמח בשבילי. נכון שזה היה רע בשבילו שאני עוזב, אבל הוא אמר לי שאני אהנה בברצלונה. הוא שחקן יוצא מן הכלל שמהווה דוגמה בכל חדר הלבשה".

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Joan Valls/Urbanandsport /NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי