דפאי יישאר בצרפת? נשיא ליון הציב אולטימטום לברצלונה

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

הנשיא ז'אן מישל אולאס התייחס לגישושים מצד הקטאלונים והודיע שכל עוד ההולנדי לא יימכר עד יום שישי, הוא יישאר במועדון עד תום העונה. רונאלד קומאן יחפש שחקן התקפה אחר?

קבוצות: ברצלונה ליון
(גודל טקסט)

ברצלונה שפתחה את העונה עם ניצחון 0:4 מוחץ על ויאריאל, עדיין מחפשת חיזוק להמשך העונה. עד כה צירפו הקטאלונים את מיראלם פיאניץ', פרנסיסקו טרינקאו שנרכש כבר בחודש ינואר, פרדי הצעיר מלאס פאלמס ובנוסף גם מגן אייאקס סרג'יניו דסט צפוי להגיע בימים הקרובים.

עם זאת ברצלונה ובראשותו של המאמן רונאלד קואמן מעוניינים בשחקן נוסף בחלק הקדמי, שיגיע על חשבונו של לואיס סוארס והמועמד המרכזי של ההולנדי הוא בן ארצו – ממפיס דפאי מליון. שחקן ההתקפה בן ה-26 שכבר הספיק לכבוש 4 שערי ליגה בחמשת המחזורים הראשונים בליגה הצרפתית ישמח לעשות את השדרוג המקצועי ולשתף פעולה עם המאמן שנתן לו את ההזדמנות מחדש בנבחרת האורנג', אך כלל לא בטוח שהאיחוד ייצא לפועל.

נשיא ליון ז'אן מישל אולאס התראיין בתוכנית הטלוויזיה הצרפתית 'טלפוט' והציב אולטימטום למועדון הקטאלוני: "כל השחקנים שלא יימכרו עד יום שישי, יישארו במועדון והמכירה שלהם תידחה לשנה הבאה".

יש לציין שנותר פחות משבוע עד לסיומו של חלון העברות הקרוב. מועדונים יוכלו לצרף שחקנים חדשים עד ה-5 באוקטובר ולאחר מכן ייאלצו להמתין עד לחודש פברואר. פרט לדפאי גם חוסאם אוואר, מוסא דמבלה וג'ף ריין-אדלייד מחוזרים על ידי הקבוצות הבכירות ביבשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי