בספרד ביקרו את העדר הרכש של בארסה: "פיאסקו". דשאן תקף

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

לאחר שקומאן לא קיבל את הבלם והחלוץ שכה רצה, ב"אס" נכתב: "נפילה ענקית, היו הרבה מהלכים כושלים". ב"מונדו" חוששים: "רק שלושה בלמים בסגל". מאמן צרפת התייחס לגריזמן: "הוא לא מרוצה שם, עדיף שאני לא אדבר"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בכל מסיבות העיתונאים האחרונות חזר רונאלד קומאן על רצונו העז לחזק את הקבוצה בבלם ובחלוץ, אולם ברצלונה סיימה את חלון ההעברות בצורה מאכזבת כשלא הצליחה להחתים את ממפיס דפאי מליון ואת אריק גרסיה בלמה של מנצ'סטר סיטי. שניהם יוכלו להגיע בקיץ הבא כשחקנים חופשיים. כזכור, בתקשורת פורסם עוד קודם לכן כי קומאן מרגיש מרומה ושמספר הבטחות מצד ההנהלה – לא קויימו.

"בלי רכישות ברגע האחרון", נכתב בשער "ספורט". "בארסה לא הצליחה לצרף את שני היעדים הגדולים של קומאן", ביקרו ב"מונדו דפורטיבו", שם נכתב בעיקר על הצרות בהגנה. "לקומאן יש רק שלושה בלמים מרכזיים בקבוצה", נכתב, כאשר מדובר בג'רארד פיקה, קלמנט לנגלה ורונאלד ארואחו הצעיר שנרשם אמש לליגה הספרדית. בעיתון התעלמו, בשוגג או בכוונה מנוכחותו של סמואל אומטיטי הצרפתי, אולי בשל פציעותיו הרבות. "בארסה נופלת בגדול, פיאסקו ביום האחרון", נכתב ב"אס" המזוהה עם מדריד. "לא רק שלא הגיע רכש – עוסמאן דמבלה ואומטיטי נשארו. קומאן בוודאי לא מרוצה, היו לא מעט מהלכים כושלים".

זה לא סוד שהמועדון עבר שנה קשה בפן הכלכלי, ובארסה סיימה את העונה החולפת עם הפסדים בגובה 97 מיליון יורו. היריבה הגדולה ריאל מדריד, לשם השוואה, הצליחה אפילו להרוויח כמה מאות אלפי יורו על אף נגיף הקורונה והעדר הקהל במגרשים החל ממרץ.

שער עיתון "ספורט" | צילום מסך: "ספורט"

בינתיים, מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, התייחס למצבו של אנטואן גריזמן שפתח העונה בכל שלושת משחקי הליגה אך לא הצליח לכבוש או לבשל. "אני משוכנע שכרגע הוא לא מרוצה ממצבו בברצלונה, אני לא רוצה לדבר על מועדונים אחרים וקומאן לא יאהב לשמוע את דבריי, אבל אנחנו לא מבינים למה גריזמן משחק בצד ימין ולא במרכז".

נקודת האור בבארסה, כך נראה, מלבד אנסו פאטי – מגיעה מכיוונו של פיליפה קוטיניו. לפי "קדנה סר", אחד מחבריו התפעם ממצבו הפיזי המרהיב בתחילת העונה ואמר לו: "אל תגרום לשאר הסגל להרגיש רע". בספרד נכתב כי קוטיניו הוא שחקן אחר מזה שהגיע לבארסה כשחקן הרכש היקר בתולדותיה אך ביישן ונחבא אל הכלים. הוא התקדם פיזית באיירן מינכן משום שהיו לו שני מאמני כושר, והוא עובד שעות נוספות.

אנטואן גריזמן. עונה חדשה, צרות ישנות | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי