הפנדליסט הבא של ויאדוליד? בספרד החמיאו לוייסמן: "בטוח בעצמו"

ב"אס" ציינו שהחלוץ כבש במדי נבחרת ישראל בדו-קרב נגד סקוטלנד ועשוי להיות הפתרון של קבוצת התחתית: "יכול לקחת את האחריות"המאמן סרג'יו מופתע מכל ההחמצות", נטען. האחרון שפישל היה גווארדיולה נגד אייבר

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ויאדוליד יצאה לפגרת הנבחרות בטעם מר מאוד כשנכנעה 2:1 בביתה לאייבר בתוספת הזמן, והיא במקום האחרון בטבלה בחלוף חמישה מחזורים. בספרד נכתב כי המאמן סרחיו גונזאלס מודאג מאחוז הדיוק הנמוך של קבוצתו מהנקודה הלבנה, וששון וייסמן עשוי להיות הפיתרון.

ב"אס" נכתב: "החלוץ נראה די בטוח ויכול לקחת את האחריות על הפנדלים כדי לשפר את הסטטיסטיקה והתוצאות של ויאדוליד". כזכור, וייסמן כבש בדו-קרב נגד נבחרת סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו.

בשנה שעברה, ציינו בכתבה, ויסמן דייק בשתיים משלוש הבעיטות שלו מהנקודה הלבנה, והחמיץ נגד הרטברג במהלך התיקו 3:3 בחודש יולי. באותו משחק הוא כבש צמד.

שון וייסמן מול רפאל וראן | באדיבות הליגה הספרדית

סרג'י גווארדיולה, החלוץ הבכיר של הקבוצה, החמיץ באותו משחק נגד אייבר, ומעבר לכך במשחק אימון נגד אתלטיק בילבאו ביום חמישי הפסידה הקבוצה 4:2 בפנדלים. "סרחיו מופתע מההחמצות". נכתב. ביום ראשון הבא ויאדוליד תחפש ניצחון בכורה העונה כשתתארח אצל הואסקה העולה החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי