מסי: "אני כבר לא אובססיבי בנוגע להבקעת שערים"

כוכב ברצלונה התראיין בארגנטינה וסיפר: "כיום אני מתעסק יותר בבניית המשחק". על הניצחון בבוליביה: "רצינו לשמח את העם שעובר תקופה קשה". והמצב במולדתו: "הבסיס להכל - חינוך"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שהוביל את נבחרת ארגנטינה ל-1:2 היסטורי בבוליביה במוקדמות המונדיאל ורגע לפני שברצלונה תחל את דרכה בליגת האלופות, ליאו מסי התראיין במולדתו והצהיר: "אני כבר לא אובססיבי לגבי הבקעת שערים – ומתעסק יותר בבניית המשחק. השאיפה שלי היא לסייע לקבוצה בדרך הכי קולקטיבית שאני מסוגל".

על הניצחון בבוליביה והילדות: "רצינו לגרום לארגנטינאים, שעוברים תקופה קשה, קצת אושר. אני שולח לכולם כוח. כשהייתי ילד ברוסריו ועשיתי את הצעדים הראשונים שלי, לא דמיינתי שאגיע כל כך רחוק".

מסי התייחס למצב בארגנטינה: "אחת הבעיות הכי גדולות של החברה שלנו היא חוסר שיוויון ועלינו להיאבק על מנת לתקן זאת בהקדם. אם יש משהו ששווה להילחם למענו, זה שיוויון וסולידריות בתוך העם שלנו. אני חושב שהבסיס להכל זה חינוך, רק באמצעותו חבר'ה צעירים יוכלו להתפתח ולצמוח. עכשיו, בזמן מגיפת הקורונה, האנשים הללו זקוקים לאמצעים כמו מזון, מים וחשמל. צריך להוריד את הכובע בפני כל מי שעוזר".

ליאו מסי | MARTIN ALIPAZ/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי