הכל חוץ מוורוד: הפסד בכורה לברצלונה, שנכנעה 1:0 לחטאפה

ליונל מסי מאוכזב | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

שבוע לפני הקלאסיקו, מסי וחבריו הציגו תלבושת חוץ משונה והפסידו לקבוצה מפרברי מדריד שפספסה שתי הזדמנויות גדולות להגדיל את היתרון בסיום. מאטה כבש את שער הניצחון בפנדל, גריזמן החמיץ בענק לפני כן

קבוצות: חטאפה ברצלונה
(גודל טקסט)

שני המשחקים הראשונים של רונאלד קומאן בליגה הספרדית עוד עשו רושם של שינוי לטובה בברצלונה, אולם אחרי הופעה חלשה שהסתיימה בתיקו ביתי מול סביליה לפני פגרת הנבחרות, סגנית האלופה רשמה הלילה (שבת) את הפסד הבכורה שלה לעונת 2020/21 כשנכנעה 1:0 לחטאפה בחוץ ולא השכילה לנצל את הפסדה של ריאל מדריד בקאדיס מוקדם יותר. שתי הגדולות ב"לה ליגה" יגיעו לקלאסיקו בעוד שבוע אחרי הפסדים מפתיעים.

עוסמאן דמבלה ערך הופעת בכורה בהרכב על חשבונו של אנסו פאטי שקיבל מנוחה לאחר ששיחק עם נבחרת ספרד בפגרה החולפת, פיליפה קוטיניו פתח גם הוא על הספסל כדי להתאושש מעט מהמאמץ עם נבחרת ברזיל וכך נותר ליאו מסי ללא שותפים איכותיים בחלק הקדמי. אנטואן גריזמן בהחלט אמור להיות איכותי, על הנייר, אך הצרפתי הראה פעם נוספת כמה חוסר הביטחון שלו עצום כשרשם החמצת ענק במהלך המחצית הראשונה. מדמבלה הציפיות לא היו גבוהות מלכתחילה, שכן הקיצוני מיעט לשחק בשנה האחרונה ורחוק מלהיות בכושר משחק אידיאלי, אך גם הכניסה של פאטי במקומו בדקה ה-62 לא חוללה שינוי גדול.

אחרי מחצית מאופסת, דיינה דקונאם הוכשל על ידי פרנקי דה יונג ברחבה וחטאפה קיבלה פנדל בדקה ה-56. חיימה מאטה עשה את העבודה מהנקודה הלבנה וכבש את השער היחיד במשחק. הירידה לפיגור העירה את קומאן שהכניס את קוטיניו שש דקות לאחר הגול, במקום פדרי בן ה-17 שפתח בהרכב באופן מפתיע, אולם זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור ברצלונה.

גריזמן. חוסר הביטחון שלו זועק לשמיים | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

האורחת חיפשה את השוויון ללא הצלחה וזה אפשר לקוצ'ו אלברס הקולומביאני לצאת לשתי מתפרצות מסוכנות בצד השני, אך החלוץ בן ה-21 החמיץ פעמיים ממצבים קורצים ופספס הזדמנות להגדיל את היתרון של חטאפה. בתוספת הזמן, דקונאם כמעט כבש שער עצמי כשניסה להרחיק כדור בנגיחה, אך נעצר במשקוף למזלו הרב.

כאמור, בשבוע הבא מחכה למסי וחבריו הקלאסיקו, שמסתמן כמפגש הכי פחות מבטיח שקיבלנו בין שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי מזה שנים רבות – לפחות על פי היכולת של בארסה וריאל בפתיחת העונה הנוכחית. חטאפה תנסה להמשיך במומנטום כשתארח את גרנאדה, אחת הקבוצות המשתפרות בספרד בשנה האחרונה.

מאטה חוגג את שער הניצחון |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי