ברצלונה תתלונן על השיפוט, בספרד מצאו: מונוארה אוהד ריאל

חואן מרטינס מונוארה וליאו מסי. בברצלונה עדיין כועסים | Alex Caparros/Getty Images

סגנית האלופה עדיין זועמת על הפנדל בקלאסיקו ותביע את מורת רוחה במכתב ליו"ר ההתאחדות. ב"ספורט" בדקו שמרטינס גדל במשפחה 'לבנה' ואביו אף ייסד מועדון אוהדים. קוטיניו ייעדר 3 שבועות. היום: פגישת הנהלה מכרעת

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בברצלונה הרוחות עדיין סוערות מההפסד בקלאסיקו 3:1 נגד ריאל מדריד ביום שבת. למעשה סגנית האלופה השוותה את פתיחת העונה החלשה אשתקד עם שבע נקודות בלבד אחרי חמישה מחזורים, המספרים הגרועים ביותר מאז 2007/08. המועדון מתכנן להתלונן בפני יו"ר ההתאחדות הספרדית, לואיס רובילאס, על השיפוט של חואן מרטינס מונוארה שפסק פנדל שנוי במחלוקת, כביכול, לטובת הבלאנקוס במצב של 1:1. ב"מונדו דפורטיבו" הכותרת היא "'Unfair VAR'". מעבר לכך, בעיתון "ספורט" בדקו וחשפו שמדובר באוהד ריאל מדריד.

"עזרתו של השופט לריאל אינה חדשה, זה קרה גם בשנה שעברה במשחק נגד חטאפה", נכתב, והוסיפו כי השופט כבר גרם עוול לקבוצה בעבר כשהודחה נגד אתלטיק בילבאו בגביע המלך אשתקד ולא שרק לפנדל ברור על פרנקי דה יונג השופט הינו יליד ולנסיה. כתב העיתון סייר בבנידורם, עיר הולדתו ופנה לאלוטריו מרין, שמכיר את המשפחה כבר שנים.

השופט גדל "בסביבה לבנה", אביו חואן רמון היה ממייסדי ארגון הפנייה "לוס אמיגוס" בעיר, יחד עם אוהד אחר מוכר של ריאל מדריד, אדוארדו זאפלנה. רמון היה אף שופט, אם כי בליגות הנמוכות (בליגה השלישית) ולפי מה שפורסם, יותר מפעם אחת התפאר בכך ששפט כמה משחקים עם חולצה של הלבנים מתחת לבגדי השופט.

כותרות העיתונים בספרד | צילומי מסך: "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו"

עוד בברצלונה, היום תתקיים פגישת הנהלה מכרעת וייתכן שתהיה בשורה לאוהדים. המועדון מתבקש מהממשל להודיע האם לקיים את הצבעת אי האמון בתחילת נובמבר (האחד והשניים בחודש), ואם התאריך יישאר על כנו, ההנהלה הנוכחית בראשותו של הנשיא ג'וזף ברתומאו, עשויה להתפטר. ייתכן אף שתיערך הערב (20:00 שעון ישראל) מסיבת עיתונאים בראשות ברתומאו.

ברמה המקצועית, הקשר הברזילאי פיליפה קוטיניו ייעדר כשלושה שבועות וישוב רק לאחר פגרת הנבחרות. הוא יחמיץ כמובן את המשחק החשוב נגד יובנטוס ביום רביעי במסגרת המחזור השני בליגת האלופות. מי שירצה לנצל את היעדרותו הוא אנטואן גריזמן שכבש שער בודד ב-18 המשחקים האחרונים. "האם הוא מהווה בעייה או פיתרון"? נכתב ב"ספורט" שם ציינו כי הופעה טובה בטורינו עשויה לשנות הכל. "זה יכול להיות הרגע שלו".

אנטואן גריזמן ורונאלד קומאן | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי