קומאן לפני קייב: "גם שחטאר ניצחה את ריאל". טר שטגן יפתח?

מארק אנדרה טר שטגן | Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images

ברצלונה תפגוש ברביעי את האוקראינים והמאמן דיבר על מכת הקורונה אצל היריבה. השוער עשוי לשחק לראשונה העונה, גריזמן ודמבלה בתמונת ההרכב. במועדון מתכננים בחירות בינואר, ג'ורדי קרויף יחזור?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בליגה ברצלונה מאכזבת מאוד, אך בינתיים בליגת האלופות היא רשמה שני ניצחונות נאים עם ה-1:5 על פרנצווארוש וה-0:2 המרשים על יובנטוס. מחר (רביעי) הקטלונים יפגשו את דינמו קייב בקאמפ נואו ויוכלו להיות פסע מהבטחת המקום בשמינית הגמר אם ישמרו על המאזן המושלם בצ'מפיונס ליג.

אבל הבשורות הגדולות מגיעות מכיוונו של מארק-אנדרה טר שטגן: השוער הגרמני, שטרם שיחק העונה אחרי הניתוח שעבר, כשיר ועשוי אפילו לפתוח בהרכב. לעומתו, סמואל אומטיטי ופיליפה קוטיניו ימשיכו להיעדר. עוסמאן דמבלה נמצא בתומות ההרכב, אנטואן גריזמן צפוי לפתוח.

גם פדרי בן ה-17 יעלה ב-11, והיום הוא דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק על הפריצה המסחררת שלו בחודשים האחרונים: "קיבלתי את זה כרגיל ואני חי עם זה בצורה נורמלית. אני צריך להישאר אני עצמי. אני עדיין צעיר ואני רוצה להמשיך לצמוח עם השחקנים הגדולים שמשחקים כאן".

פדרי
פדרי | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

הקשר הצעיר התייחס גם לסוגיית ליאו מסי: "הוא מאוד עוזר לנו ונותן הרבה עצות. אנחנו צריכים ליהנות מזה. הוא יחליט מה לעשות לגבי עתידו, זו החלטה שלו. על מה אני מדבר איתו? על מה שמדברים חברים לקבוצה".

המאמן רונאלד קומאן הוסיף: "אני מקבל הרבה תגובות שמחות על איך שהקבוצה נראית. אנחנו מייצרים יותר מצבים במשחקים, אבל אנחנו צריכים לנצח יותר משחקים בליגה. אנחנו במגמה של שיתוף צעירים וזה בהחלט חיובי. מסי? מבחינתי הוא הטוב בעולם, אני כל יום רואה כמה הוא ווינר. הוא לא מתקשה להוביל".

על כך שדינמו קייב סובלת ממכת קורונה בקבוצה: "זה המצב, לנגיף יש הרבה השפעות על החיים שלנו. כמובן שזה משפיע על האיכות שלהם, אבל גם שחטאר דונייצק סבלה משחקנים שנדבקו וניצחה ככה את ריאל מדריד.

אנטואן גריזמן ורונאלד קומאן | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

בנושא אחר, ג'וזפ מריה ברתומאו הניח את המפתחות והתפטר כפי שרצו אוהדי ברצלונה וכעת ממתינים שם לתאריך חדש לבחריות לנשיאות. הנשיא הזמני, קרלס טוסקטס, הבהיר במסיבת העיתונאים כי הרצון הוא לקיים אסיפה מיוחדת סביב חג המולד (דצמבר) והבחירות, זוהי השאיפה, ייערכו בינואר.

"החלטתו לקיים את הצעד הזה בחג המולד, נעשה את זה בפרק הזמן הקצר ביותר כשהתנאים יאפשרו זאת. לא קיימנו שום פגישה, אך לפי מה שנאמר לנו יהיה קשה מאוד לקיים הצבעה בין נובמבר לדצמבר. הרצון הוא לעשות את זה בהקדם האפשרי ומכאן מנתחים את המצב באופן פנימי וחיצוני יום ביומו". כמובן שגם נגיף הקורונה מקשה על התהליך.

טוסקטס ביקש משחקני המועדון לקצץ שוב בשכר במטרה לאזן את התקציב והתייחס גם למצב הכלכלי: "אנחנו יכולים למכור שחקנים אם נמכור אחרים. גם שחקנים שמסיימים חוזה יכולים להגיע. רונאלד קומאן מודע לכך. אני לא רוצה לומר שאנחנו במצב דרמטי וקריטי אבל המצב הכלכלי של המועדון מדאיג, איש לא ציפה לזה (גם בגלל הקורונה כמובן) אין ביכולתנו לעשות כלום כרגע. נותני החסות מקשים עלינו".

שחקני ברצלונה מאוכזבים | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

ויקטור פונט, אחד האנשים שמועמדים לנשיאות, הסביר בפגישה וירטואלית את משנתו. "בימים הקרובים נודיע על שמות חדשים ורלוונטים לפרויקט". הוא הבהיר שהוא רוצה את ג'ורדי קרויף לצד צ'אבי הרננדס בצוות המקצועי. "הוא אחד החלומות הכי גדולים של צ'אבי לניהול הספורטיבי". עוד אמר: "נוכל להתקדם ונמשיך להתמודד על זכייה בליגת האלופות".

ברצלונה, שרשמה ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ("המספרים האדומים", הגדירו זאת בתקשורת במדריד) מצפה לפגוש במחזור הבא את בטיס. חואקין סאנצ'ס, הקפטן של האנדלוסים, התראיין ל-"El Larguero" ותקף את רונאלד קומאן שאימן אותו מספר חודשים בוולנסיה. "אני לא הולך להגיד לו שלום, ולהיפך. לא הייתי לוקח אותו אפילו כעובד מועדון אם הייתי הנשיא. למרבה המזל זה לא נמשך זמן רב והצלחנו להציל את העונה. זה הזמן הטוב ביותר לפגוש את ברצלונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי