צמד ובישול לפליקס ב-0:4 של אתלטיקו על קאדיס

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הקולצ'ונרוס רשמו משחק 23 ברציפות ללא הפסד בליגה הספרדית ונצמדו לריאל סוסידאד בפסגה. סביליה ניצחה 0:1 את אוסאסונה. 1:1 בין הואסקה לאייבר

(גודל טקסט)

משחקי השבת של המחזור התשיעי בליגה הספרדית נפתחו עם נצחונות של ברצלונה וסביליה, תיקו בין הואסקה לאייבר, ונסגרו עם ניצחונה של אתלטיקו מדריד, 0:4 על קאדיס. מחר, ריאל מדריד תפגוש את ולנסיה.

המשחק בוונדה מטרופוליטנו נפתח עם טעות קשה בהגנת קאדיס. מרקוס יורנטה הרים כדור לז'ואאו פליקס שנגח לשער ריק בדקה השמינית והעלה את אתלטיקו ל-0:1. בדקה ה-22, יורנטה הוסיף שער לבישול, עם בעיטה חדה בין רגליו של ג'רמיאס לדסמה. 0:2 במחצית לאתלטיקו.

החלוץ האורגוואי, לואיס סוארס כבש את השלישי בדקה ה-50 עם בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה אחרי שקיבל כדור עומק מדהים מז'ואאו פליקס. 0:3 לאתלטיקו. מכאן והלאה, הקולצ'ונרוס הורידו את הקצב, אך בדקה ה-90+2, אנחל קוראה הרים כדור ליהלום הפורטוגלי, שעצר את הכדור על החזה ושיגר בעיטה עוצמתית לרשת. 0:4 לאתלטיקו מדריד בסיום, ניצחון גדול לקבוצה של דייגו סימאונה.

אתלטיקו נותרה הקבוצה היחידה בספרד שלא הפסידה העונה וסופרת רצף מדהים של 23 משחקים ללא הפסד בליגה הספרדית. חניכיו של סימאונה נצמדו לריאל סוסיאדד בפסגה עם 17 נקודות וימתינו ליריבה העירונית שתשחק מחר מול ולנסיה. אחרי פגרת הנבחרות הקולצ'ונורוס יפגשו את ברצלונה למשחק ענק, שיכול להשפיע על עתיד העונה כולה. מנגד, קאדיס מפסידה לראשונה אחרי חמישה משחקים ויורדת באופן זמני למקום השישי עם 14 נקודות. אחרי הפגרה תפגוש העולה החדשה המפתיעה את המוליכה ריאל סוסיאדד.

תוצאות נוספות

סביליה – אוסאסונה 0:1

קבוצתו של ז'ולן לופטגי אמנם נראית לא רע באירופה כאשר היא בדרך הבטוחה לשמינית גמר הצ'מפיונס, אבל בליגה הסיפור שונה לגמרי וז'ולן לופטגי היה חייב לקטוע את הרצף השלילי של שלושה הפסדים רצופים וארבעה משחקים ללא ניצחון. זה היה לא פשוט בכלל והקבוצות ירדו להפסקה בשוויון, אך בדקה ה-59 הגיע שער הניצחון.

לוק דה יונג הצליח לסחוט פנדל ולוקאס אוקמפוס לא התבלבל וקבע 0:1, תוצאה שנשמרה עד הסיום. נציין כי איבן ראקיטיץ' קיבל מנוחה חלקית ועלה מהספסל במחצית השנייה. בזכות הניצחון, אנדלוסים עקפו את הבאסקים בטבלה בזכות יחס שערים עדיף כאשר שתיהן עם 10 נקודות במקומות ה-11 וה-12. אלופת הליגה האירופית תנסה להמשיך עם התוצאות הטובות כאשר תפגוש את סלטה ויגו אחרי פגרת הנבחרות. אוסאסונה תנסה להתאושש על חשבון הואסקה.

תוצאה נוספת: הואסקה – אייבר 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי