ברצלונה הודיעה: פאטי נותח בהצלחה, צפוי להיעדר כארבעה חודשים

אנסו פאטי על כר הדשא | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

במועדון מעריכים כי החלוץ הצעיר, שקרע את המניסקוס בברכו השמאלית, יוכל לחזור לקראת שמינית גמר ליגת האלופות. קומאן עשוי להגביר את המאמצים לצירוף דפאי. דמבלה, פדרי וקוטיניו אמורים לשחק יותר באגף שמאל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אירוע מצער שהעיב על ניצחונה של ברצלונה, 2:5 על בטיס בליגה הספרדית ביום שבת האחרון, היה פציעתו של אנסו פאטי, שאובחן עם קרע במניסקוס ברכו השמאלית. היום (שני) המועדון הקטאלני הודיע רשמית כי החלוץ הצעיר והמבטיח נותח הבוקר בהצלחה על ידי ד"ר רמון קוגאט, מומחה לפציעות ברכיים שניתח, בין השאר, את סרחיו אגוארו בקיץ האחרון. משך ההחלמה של פאטי מוערך בכארבעה חודשים ובקבוצה יקוו כי יוכל לחזור בזמן לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, שמתוכנן לאמצע חודש מרץ.

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב כי הרופא החליט לתפור את המניסקוס הפגוע ולא להסירו, מה שהאריך את משך ההחלמה אבל מבטיח התאוששות טובה יותר של הברך, דבר שהיה בעדיפות עליונה בשל גילו הצעיר של פאטי.

כעת ייאלץ רונאלד קומאן, מאמנה של בארסה, לחפות בצורה הולמת על חסרונו של פאטי בן ה-18, שפתח את העונה בצורה מצוינת והיה ממצטייני הקבוצה עם חמישה שערים ושני בישולים בכל המסגרות. מי שנכנס לעניינים במשחקים האחרונים אחרי שסבל בעצמו מלא מעט פציעות בשנים האחרונות, עוסמאן דמבלה, עשוי להיות מועבר מאגף ימין לצד שמאל של ההתקפה במקומו של פאטי, כאשר גם פיליפה קוטיניו ופדרי הוזכרו כמחליפים אפשריים לשחקן הפצוע.

בתקשורת הקטאלנית מעריכים כי שחקן צעיר אחר מ"לה מאסיה", מחלקת הנוער של ברצלונה, עשוי להשתלב בסגל הבכיר בעקבות פציעתו של פאטי. מדובר בקונראד דה לה פואנטה, אותו קומאן מעריך. מעבר לכך, בשל הפציעה קומאן עשוי להגביר את הלחצים להחתמת ממפיס דפאי בחלון ההעברות של ינואר. ההולנדי יוכל להגיע במחיר זול יחסית בחורף הקרוב לאור העובדה שחוזהו בליון יסתיים ביוני 2021, אולם הנשיא הזמני קרלס טוסקטס כבר הבהיר למאמן כי החתמות יבוצעו רק במקרה שיימכרו שחקנים אחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי