הזוי: בארסה דורשת מניימאר 10 מיליון יורו בעקבות תשלום שגוי

ניימאר | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

בספרד מדווחים שהמועדון שילם סכום מיותר לברזילאי כששיחק בקבוצה בעקבות טעות בחישוב המס ודורש מכוכב פ.ס.ז' את הכסף בחזרה. הצדדים ייפגשו בבית המשפט?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

השנים האחרונות של ברצלונה גורמות להסתכל מהצד ולא להבין כיצד אימפריה בכדורגל העולמי מתנהלת כפי שהיא מתנהלת. לכל בר דעת היה ברור שהתקופה תחת ג'וזפ מריה ברתומאו כנשיא לא הייתה ממש זוהרת, גם אם היו בהתחלה תארים על כר הדשא. לאחרונה הוא גם שילם את המחיר כשהתפטר לאחר לחץ כבד שהופעל עליו.

כעת, בספרד חושפים פרשה חדשה והזויה למדי. על פי העיתון "אל מונדו", בארסה פנתה לניימאר בדרישה שישלם למועדון 10 מיליון יורו. הסיבה: כאשר הברזילאי שיחק במועדון (מ-2013/14 ועד 2016/17) התבצעה טעות בחישוב המס והוא קיבל תשלומים מיותרים ושגויים.

עכשיו הקבוצה מבקשת בחזרה את הסכום הזה, והצדדים עשויים להיפגש בבית המשפט, שכן הקטלונים הגישו תביעה בנושא. זו לא הפעם הראשונה שישנו עימות משפטי בין ניימאר לברצלונה, לאחר שכזכור השחקן הגיש בעבר לא פחות משלוש תביעות נגד המועדון.

ניימאר לאחר ההפסד ליונייטד
ניימאר | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

המעבר של הכוכב מבארסה לפריז סן ז'רמן בתחילת עונת 2017/18 תמורת 222 מיליון יורו גרר איתו מחלוקות רבות שעד היום "רודפות" את ניימאר בן ה-28. מאז שעבר לאלופת צרפת, הוא מוזכר כמעט בכל חלון העברות מחדש כמי שעשוי לשוב וללבוש את מדי הבלאוגרנה (הרבה גם כדי לפתור את הבעיות בין הצדדים) – אך מאז הקשר שלו עם המועדון מתבסס בעיקר על בתי משפט.

ניימאר עצמו, כך מדווח, כבר החליט שלא ילבש שוב את המדים של ברצלונה, וכנראה שהספקולציות בנושא חזרתו לקטלוניה ייפסקו. בימים אלו הוא נמצא במגעים עם פ.ס.ז' להארכת חוזהו, אשר עתיד להסתיים בסוף העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי