עוד חזית בין גריזמן ומסי, דפאי: "מי לא היה רוצה להגיע לברצלונה?"

ליונל מסי , אנטואן גריזמן
גריזמן עם מסי. אין חיבור | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

בספרד חשפו ביקורת של בן דודו של הצרפתי על הקפטן: "אני יודע מה קורה עם ליאו בפנים וזה קשה. האימונים קלים מדי ונועדו כדי לרצות אנשים מסוימים". ההולנדי שוב מאותת: "זה מועדון על". אגדת העבר של הקבוצה תקף

(גודל טקסט)

ברצלונה חגגה ביום שבת האחרון עם 2:5 על בטיס במשחק בו ליאו מסי כבש צמד כולל שער בכורה העונה, אך לא שקט בקבוצה של רונאלד קומאן. אתמול (רביעי) המאמן ההולנדי לא חשש להצהיר: "אני לא יודע אם הסגל הזה הוא האידיאלי עבורי וכמובן השחקנים לא הגיעו לסיכום עם המועדון על קיצוץ בשכר וכעת ישנה בעיה חדשה.

רבות דובר על היחסים בין ליאו מסי ואנטואן גריזמן כאשר גם מקורביו של הצרפתים סיפקו לא פעם ציטוטים עסיסיים. בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" פורסם קטע חדש מצרפת בו תועד בן דודו של החלוץ מדבר על החודשים הראשונים שלו בברצלונה.

"הוא היה משוכנע שיהיו לו קשיים בחצי השנה הראשונה אבל לא האמין שזה ימשיך כל כך הרבה זמן. חוץ מזה, עם מסי אני יודע מה קורה בפנים. זה לא קל. אז מה קורה בפנים? יש דברים שאי אפשר להגיד. לא עובדים מספיק קשה, האימונים נועדו כדי לרצות אנשים מסוימים וזה לא עובד". "גריזמן צריך לעבוד קשה, להתאמץ כדי להיות בשיאו ברמה הפיזית, הוא ההיפך מאחרים".

ההצהרות הללו הוסיפו עוד דלק לשריפה שהתחילה ביום שלישי האחרון, כשסוכנו של החלוץ בעבר טען: "גריזמן הגיע למועדון בו מסי קובע הכל. היחס שלו היה מצער וגרם לגריזמן להרגיש רע. תמיד שמעתי את גריזמן אומר שאין לו שום בעייה עם מסי – אבל לא שמעתי אף פעם את מסי אומר את זה. זה היה משטר טרור".

עוד בברצלונה, ממפיס דפאי סיפר שוב על רצונו העז להגיע לקבוצה, לאחר התיקו 1:1 בין נבחרת הולנד וספרד. "מי לא היה רוצה להגיע לברצלונה. זה מועדון על. נראה מה העתיד צופה לי. בארסה היא קבוצה שכולם רוצים לשחק בה, אבל אני מרוכז במועדון שלי ובנבחרת". כשנשאל האם זה סימן לבארסה, ענה: "אני לא יודע, חלון ההעברות סגור כרגע. אני מתאמן טוב ומתמקד בלשחק היטב. יש הרבה ספקולציות אך הראש שלי לא שם כרגע".

מי שלא אוהב את מה שקורה בקבוצה הוא חריסטו סטויצ'קוב חלוץ העבר. בראיון ל"מונדו דפורטיבו" אמר: "השחקנים צריכים לעזור לקומאן. לאנסו פאטי ולפדרי יש איכות רבה אבל עליהם להקשיב לוותיקים. קרויף היה מספסל אותי בעבר אחרי שאיבדתי שלושה כדורים. היום הם מאבדים 20 כדורים ושום דבר לא קורה".

שער "מונדו דפורטיבו" | צילום מסך: "מונדו דפורטיבו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי