בארסה מתכננת "מבצע יציאה" בחורף, מה קורה עם דמבלה וקוטיניו?

עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו | Eric Alonso/MB Media/Getty Images

לפי "ספורט" ארבעה שחקנים יעזבו את המועדון בינואר. הצרפתי והברזילאי השהו כרגע את החתימה על חוזה חדש בהתאם לעצות שקיבלו - עד למינוי נשיא חדש. סוארס סיפר על הקשר עם מסי בימים אלה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה יצאה לפגרת הנבחרות בטעם טוב אחרי שהביסה 2:5 את בטיס. בקבוצה כבר חושבים על חלון ההעברות בחורף ולצד הרצון לצרף בלם במחיר נמוך – המטרה היא לדלל את הסגל משמעותית כשלא פחות מארבעה שחקנים עשויים לעזוב בתקווה שהצעירים יקבלו יותר הזדמנויות. מהלך כזה יאפשר לקבוצה של רונאלד קומאן לדלל מעט את השכר.

ב"ספורט" חשפו את הרשימה השחורה. הראשון הוא הבלם סמואל אומטיטי שסובל מפציעות רבות וסירב לעזוב בקיץ. השחקן השני הוא ג'וניור פירפו שהגיע אשתקד ולא השתלב כמגן המחליף של ג'ורדי אלבה (לא יימכר בפחות מ-20 מיליון יורו), הקשר הברזילאי מתאוס פרננדס וכן מרטין בריית'וויט שהגיע מלגאנס בתמורה ל-18 מיליון יורו וממעט לקבל הזדמנויות ממאמנו. מקורביו ממליצים לו למצוא קבוצה אחרת. העונה שיחק הדני רק 37 דקות בכל המסגרות. גם ריקי פוץ' וקרלס אלנייה עשויים לעזוב.

בינתיים, שני שחקנים מרכזיים השהו כרגע את החתימה על חוזה חדש בתמורה לקיצוץ בשכר. פיליפה קוטיניו מסיים את חוזהו ב-2023. בעצת סוכנו, הברזילאי אמנם מרוצה ממעמדו בקבוצה ומכך שזכה להזדמנויות לפני שנפצע, אך הוא ממתין קודם כל לבחירות לנשיאות בחודש ינואר.

מרטין בריית'וויט
מרטין בריית'וויט | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

עוסמאן דמבלה, שפתח את העונה נהדר עם שלושה שערים ובישול, נמצא בסיטואצייה דומה. הוא הצליח לסלק את סימני השאלה כלפיו. הצרפתי חתום עד 2022 והוא ממתין אף הוא לנשיא חדש שיגיע. "דמבלה רוצה לחשוב על זה", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".

ביום שבת תפגוש סגנית אלופת ספרד את אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו. כעת בארסה מדורגת רק במקום השמיני אם כי יש לה שני משחקים חסרים. זה יהיה משחקו הראשון של לואיס סוארס נגד האקסית. החלוץ האורוגוואי התראיין ל"מארקה" וסיפר: "לא כעסתי על כך שברצלונה נפרדה ממני, הייתי עצוב והרגשתי רע בגלל הדרך שזה קרה כשדלת אחת נסגרת – הרבה דלתות אחרות נפתחות, אני גאה במקומי באתלטיקו. הדרישות הן גבוהות מאוד".

סוארס התייחס גם למערכת היחסים עם ליאו מסי: "אנחנו משוחחים המון, כמעט כמו פעם", אך סייג: "אם כי אנחנו לא מדברים על כדורגל אלא בעיקר על החיים והמשפחות, על הקורונה". כשנשאל על פתיחת העונה הקשה של חברו – סוארס התחמק. בשבת הם ייפגשו הפעם כיריבים.

לואיס סוארס, ליאו מסי
בשבת הם יהיו יריבים. ליאו מסי ולואיס סוארס | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי