לואיס סוארס עדיין חיובי לקורונה ולא יוכל לשחק נגד ברצלונה

לואיס סוארס | Ruben Albarrán/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

חלוץ אתלטיקו מדריד, שאובחן כחיובי לקורונה ביום שני בזמן שהותו עם נבחרת אורוגוואי, יפסיד את המפגש הלוהט בשבת מול האקסית לאחר שנמצא חיובי בבדיקה נוספת שעבר היום

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד קיבלה בשורות רעות במיוחד לפני יומיים, כאשר ההתאחדות האורוגוואית בישרה שחלוץ הקבוצה, לואיס סוארס, נדבק בקורונה בזמן שהותו עם הנבחרת וייאלץ להחמיץ את המשחק החשוב מול ברצלונה ביום שבת. הקולצ'ונרוס קיוו שזה ישתנה היום (רביעי), אולם החלוץ נמצא חיובי לקורונה גם בבדיקה השנייה שעבר ויישאר בבידוד.

זה כמובן לא רק משחק חשוב עבור אתלטיקו, אלא גם עבור סוארס עצמו, שחיכה למפגש מול האקסית בה שיחק בשש השנים האחרונות, חורר רשתות והפך לכובש השלישי בטיבו בכל הזמנים של בארסה עם 198 שערים ב-283 הופעות.

בדומה למוחמד סלאח, כאשר ההתאחדות האורוגוואית הודיעה שהשחקן חיובי לקורונה, היא ציינה כי אינו סובל מתסמינים ומצבו הבריאותי טוב, כך שהייתה ציפייה שכמו הכוכב המצרי שניהם ייצאו שליליים בבדיקה הנוספת, אך לא כך קרה.

לואיס סוארס
סוארס במדי בארסה. יפגוש את האקסית? | Alex Caparros/Getty Images

סוארס נכנס במהרה לעניינים באתלטיקו, וכבר במשחק הבכורה שלו סיפק צמד ובישול ב-20 דקות בלבד על המגרש, כאשר חניכיו של דייגו סימאונה דרסו 1:6 את גרנאדה במסגרת המחזור השלישי של הליגה הספרדית.

מאז, החלוץ הספיק לכבוש שלושה שערי ליגה נוספים ועומד על מאזן של חמישה שערים בשש הופעות. הוא ניצב בראש טבלת כובשי השערים של המועדון עד כה העונה לצד ז'ואאו פליקס, שכבש אף הוא חמישה שערים בשבע הופעות ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי