מסי שוב זועם: "נמאס לי להיות תמיד הבעיה של כל דבר במועדון"

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

הפרעוש נחת בברצלונה אחרי המשחקים עם נבחרת ארגנטינה והתפוצץ כאשר נשאל על ידי עיתונאים על דבריו של סוכנו של גריזמן, שאמר שהוא משליט "משטר טרור" בבארסה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ליאו מסי לא מרוצה בברצלונה, כולם יודעים את זה. כל הקיץ הוא רצה לעזוב, אך לבסוף הצהיר שהוא נשאר בעל כורחו מכיוון שהתברר שקבוצה שתרצה לצרפו תצטרך לשלם את סעיף השחרור שלו בסך 700 מיליון יורו – דבר שכמובן לא אפשרי עבור אף מועדון, בטח ובטח בימי קורונה. מאז העונה החלה והוא לא נראה הכי מאושר שיש, בלשון המעטה.

כעת, הוא שוב הביע בפומבי את זעמו. לא בהכרח כנגד המועדון, אלא אולי דווקא נגד התייחסות התקשורת אליו. הפרעוש נחת הערב (רביעי) בברצלונה אחרי שחזר משני משחקי נבחרת ארגנטינה, ומיד הוקף על ידי עיתונאים שחיכו להגעתו על מנת לנסות להוציא ממנו ציטוט.

הפרעוש לא אמר הרבה, אבל אמר המון. "נמאס לי להיות תמיד הבעיה של כל דבר במועדון", התפוצץ כשנשאל לגבי הצהרותיו האחרונות של סוכנו של חברו לקבוצה, אנטואן גריזמן, שאמר: "גריזמן הגיע למועדון בו מסי קובע הכל. היחס שלו היה מצער וגרם לגריזמן להרגיש רע. תמיד שמעתי את גריזמן אומר שאין לו שום בעיה עם מסי – אבל לא שמעתי אף פעם את מסי אומר את זה. זה היה משטר טרור".

לאחר מכן מסי נצפה אומר לאשתו, אנטונלה, רגע לפני שהוא נכנס לרכב בו נהגה: "אני מגיע אחרי 15 שעות טיסה ומוצא את עצמי מוקף בעיתונאים. זה מטורף". גם אוהדים רבים הקיפו את רכבם של השניים ושלחו לו קריאות עידוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי