מסי ירשום הופעה 800, קומאן: "לא רואה את ליאו עוזב"

ליאו מסי | Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

הפרעוש ירשום נקודת ציון מרשימה בקרב מול אתלטיקו מדריד, שתחסר את סוארס שנדבק בקורונה לא ישחק מול האקסית. המאמן גיבה את הכוכב שלו והתעצבן על העיתונאים: "זה חוסר כבוד, תכבדו אותו"

(גודל טקסט)

איזה מפגש ענק מצפה לנו מחר (שבת) ב-22:00. ברצלונה תגיע לוונדה מטרופוליטנו לקרב אדיר מול אתלטיקו מדריד, ונראה שהכל פתוח. הקטלונים מדורגים במקום השמיני עם 11 נקודות בלבד כשהם שיחקו שבעה מחזורים בלבד בזמן שחלק מקבוצות הליגה שיחקו שמונה או תשעה משחקים. הקולצ'ונרוס, מנגד, שיחקו שבעה משחקים גם הם ואם ינצחו בשני המשחקים החסרים שלהם – יעלו לפסגה. לקבוצה של דייגו סימאונה 17 נקודות והיא רחוקה רק שלוש מריאל סוסיאדד שבפסגה ועם שני משחקים יותר.

ליאו מסי, שרק לפני מספר ימים עורר סערה נוספת כשאמר עם נחיתתו בספרד שנמאס לו שמפילים עליו את כל הבעיות במועדון, ירשום נקודת ציון מדהימה – משחק 800 במדי ברצלונה בכל המסגרות. בהחלט יוצא דופן, וכמעט שאין שחקנים היום שמגיעים למספרים כאלה במועדון אחד. אחרי שבמחזור הליגה האחרון מול בטיס הוא כבש את שער השדה הראשון שלו העונה, הפרעוש ינסה להמשיך למצוא את הרשת.

אנסו פאטי, כידוע, ייעדר מספר חודשים, וגם סרחיו בוסקטס לא ישחק אחרי שנפצע עם נבחרת ספרד. מי שיחליף את האחרון הוא מיראלם פיאניץ', שלא זוכה ליותר מדי הזדמנויות בהרכב, וכעת הרכש שהגיע מיובנטוס ינסה לתפוס באופן קבוע את מקומו ב-11 כשיעלה לצד פרנקי דה יונג בקישור האחורי. פדרי בן ה-17, עוסמאן דמבלה ואנטואן גריזמן צפויים להשלים את החולייה הקדמית וישחקו לצד מסי. פיליפה קוטיניו ישוב לסגל וייתכן שיעלה בהרכב.

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Joan Valls/Urbanandsport /NurPhoto via Getty Images

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, המאמן רונאלד קומאן התייחס למערכת היחסים בין מסי לגריזמן: "עליכם לכבד את ליאו הרבה יותר. אחרי מסע כה ארוך, לשאול אותו שאלות מגוחכות על אנטואן, מבחינתי זה חוסר כבוד. העיתונאים מנסים לייצר מחלוקת. אין ולא הייתה שום בעיה ביניהם. אני מבין היטב מדוע נמאס למסי ואל תשאלו אותי על זה יותר, כי אני לא מתכוון לענות. לגבי אנטואן, הוא עובד קשה, מרוכז מאוד ומנסה לעזור לנו להשיג ניצחונות".

קומאן נשאל פעם נוספת לגבי עתידו של מסי והשיב: "לא, אני לא רואה אותו עוזב את ברצלונה. אתם יכולים להפסיק לשאול את זה. יש לו חוזה עד תום העונה, מבחינתי העתיד שלו כאן, אבל אף אחד לא יכול לומר מה יוליד יום וזו החלטה שלו".

על אתלטיקו מדריד: "מצפה לנו משחק משמעותי מול יריבה טובה עם מאמן מצוין. אתלטיקו נלחמת על זכייה בתארים ונצטרך להיות במיטבנו כדי להשיג שלוש נקודות. לואיס סוארס ייעדר? גם לנו יש שחקנים משמעותיים שייעדרו, כך שזו לא הקלה עבורי שהוא לא ישחק. כל מאמן יודע שבמציאות הנוכחית, שחקנים עלולים להיעדר בגלל פגרת הנבחרות ומגפת הקורונה".

על מצבו של קוטיניו והארכת חוזהו של גווארדיולה בסיטי: "הוא מתאמן איתנו כבר שבוע ואנחנו מאושרים שהוא איתנו. הוא שחקן משמעותי ואני אתייעץ עם הצוות הרפואי ואראה כמה דקות הוא יכול לשחק. ייתכן שהוא יפתח וייתכן שיעלה מהספסל. פפ? התקשרתי לברך אותו. אם הוא שמח, אני שמח. הוא מודל לחיקוי עבור מאמנים רבים ברחבי העולם ואני שמח שטוב לו במנצ'סטר סיטי".

ומה קורה מהצד של אתלטיקו? לואיס סוארס כמובן ייעדר אחרי שנדבק בקורונה ובכך יימנע מפגש סופר פיקנטי מול האקסית בה שיחק בשש השנים האחרונות והפך לכובש השלישי בטיבו בתולדות המועדון. לא רק החלוץ האורוגוואי לא ישחק מכיוון שנמצא חיובי לנגיף, אלא גם חברו לנבחרת, לוקאס טוריירה. הקטור הררה ייעדר ואילו דייגו קוסטה החלים ויהיה כשיר.

עם כמה שזה נשמע מוזר – דייגו סימאונה מעולם לא הצליח לנצח את ברצלונה בליגה, ויקווה מחר לעשות זאת לראשונה. הוא גבר על הקטלונים בליגת האלופות ובסופר קאפ הספרדי, אך בליגה לא הכניע אותם, אפילו לא בעונת האליפות ב-2013/14. מחר הוא צפוי לעלות בהרכב לראשונה עם ג'ופרי קונדוגביה, שישחק לצד סאול וקוקה בקישור. ז'ואאו פליקס ואנחל קוראה יפתחו בהתקפה.

סימאונה התייחס גם לגריזמן במסיבת העיתונאים: "אתם לא מצפים שאנתח את הסיטואציה בה הוא נמצא בברצלונה, את זה תצטרכו לשאול אותם. אני רק יכול לומר שמערכת היחסים שלי איתו הייתה נהדרת". על דייגו קוסטה: "הוא כשיר ויעמוד לרשותי. מצבו הגופני טוב וכמובן שקיימת אפשרות שאפתח איתו בהרכב".

על היריבה אמר סימאונה: "יש לנו הזדמנות להוכיח את עצמנו, ננסה לנצל את נקודות התורפה של ברצלונה. כמובן שיש להם שחקנים מוכשרים בצורה יוצאת דופן, אבל אנו ננסה לקחת את המשחק לכיוון שלנו".

דייגו סימאונה | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי