גריזמן בראיון חריג: "מסי אמר לי שהוא הולך איתי עד המוות"

אנטואן גריזמן, ליאו מסי | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

חלוץ ברצלונה שבר שתיקה ובראיון נוגע ללב פתח את הכל: "יש לי הרבה כבוד לליאו. אמרתי לו שאין לי קשר למי שהמציא את הדברים שאמרתי עליו. אני צריך שיהיו רכים איתי". וגם: העקיצה לנשיא, הכעס על סטיין ואמבפה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אנטואן גריזמן החליט לשבור שתיקה. חלוץ ברצלונה מאכזב מאז שהצטרף בתחילת העונה הקודמת מאתלטיקו מדריד, זה ברור לכולם, וגם לו. דברים התפוצצו בשבועות האחרונים, כאשר בן דודו של השחקן וסוכנו לשעבר, אריק אולאטס הצהיר שליאו מסי משליט "משטר טרור" בבארסה. ההתלקחות עלתה מדרגה כשמסי נחת בברצלונה בשבוע שעבר ואמר: "נמאס לי להיות הבעיה של כל דבר במועדון הזה" כאשר נשאר על הנושא על ידי עיתונאים שחיכו לו בשדה התעופה.

גריזמן, אחרי שיחה עם מסי, החליט סוף סוף לדבר על הכל בפתיחות כדי לעצור את גל הביקורות. בראיון מרתק, חריג ועסיסי, שאפילו קצת נוגע ללב, הצרפתי דיבר בפתיחות על המקרה אחרי שהפך ל'שעיר לעזאזל', הדגיש שאין לו בעיה עם מסי ואף עקץ את המועמד המוביל לנשיאות בארסה, ויקטור פונט, שתיאר לאחרונה את החתמתו כ"טעות".

הביקורות הקשה שיצרה סערה של סוכנו לשעבר ובן דודו, אריק אולאטס, כלפי ליאו מסי: "מאז שהתחתנתי אני לא בקשר איתו. הוא אפילו לא הגיע לחתונה שלי, הוא לא הסוכן שלי ואין לי שום קשר איתו. מכיוון שאף אחד מסביבי לא מדבר, דברים כאלה יכולים לעשות נזק גדול. זה יכול ליצור ספקות בחדר ההלבשה ובמערכת היחסים שלי עם ליאו. מסי יודע שיש לי הרבה כבוד אליו, אני לומד ממנו. אמרתי לליאו שאין לי שום קשר אליו. לא דיברתי איתו שלוש שנים ואין לי אפילו את הוואטסאפ שלו".

גריזמן עם מסי. "הוא יודע שיש לי הרבה כבוד אליו" | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

"אמרתי לליאו שאדבר כדי להבהיר את הדברים, למרות שאני לא אוהב את זה", המשיך גריזמן. "אני צריך קצת עזרה מכולם. מהאוהדים, מהמועדון, מעיתונאים. מחבריי לקבוצה כבר יש לי עזרה. אני צריך שאנשים יהיו רכים איתי. אני מקווה שאחרי הראיון הזה קצת יירגעו איתי. טוב לי בברצלונה, אני רוצה לעזור לקבוצה. עכשיו הגיעו תורי להראות מה אני יכול לתת למועדון הזה. סמכו אליי כשהחתימו אותי ועכשיו אני רוצה להחזיר על האמון שנתנו בי. אין לי שום בעיה עם אף אחד, אני באמת בסדר רק מבקש שתשאירו אותי רגוע".

המעבר לברצלונה: "שנה קודם לכן ויתרתי על זה כי חשבתי שאני לא מוכן, ואז הגיע הרגע שהייתי זקוק לשינוי. דייגו גודין ולוקאס הרננדס עזבו וכבר הרגשתי מספיק מוכן. דיברתי עם מסי כשהגעתי והוא אמר לי שהוא התאכזב שסירבתי לבוא שנה קודם לכן, מכיוון שהוא כבר אמר כל מיני דברים בפומבי ובסופו של דבר החלטתי לא להגיע. הוא אמר שהוא הולך איתי עד המוות וזה מה שאני מרגיש בכל יום".

"קשה לנו כבר שנתיים", המשיך שחקן נבחרת צרפת. "אני חושב שיש לנו את האיכות והרמה לזכות בתארים חשובים. זו תקופה של משחק בכל שלושה ימים, זה קשה. מי שנפצע לחודשיים, מפסיד 30 משחקים. לא במקרה יש כל כך הרבה פציעות".

"אני צריך שאנשים יהיו רכים איתי" | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

הביקורות: "אני מקבל אותן, כי אני יודע שלא רואים את גריזמן הכי טוב. אני מטרה קלה כי אני לא מדבר ולא גורם לאנשים שלי לדבר. בשנה וחצי שלי בקבוצה התחלפו שלושה מאמנים וזה מאוד קשה. כשאתה מגיע מקבוצה אחרת לברצלונה ויש לך שלושה מאמנים שונים ומגפה קשה ברגע, זה מוזר. זה גורם לך להזדקק ליותר זמן. ואז יש כל מיני הערות שמושמעות, אפילו של כאלה שיכולים להיות מועמדים לנשיאות המועדון שמדברים הייתי החתמה טובה או לא".

התקופה עם קיקה סטיין כמאמן: "היו לי איתו יחסים תקינים. ההורים שלי אמרו לי לפעמים לשאול אותו למה אני לא משחק או למה אני על הספסל ואמרתי שזה לא הגיוני. אחרי ששיחקתי חמש דקות נגד אתלטיקו מדריד בעונה שעברה הוא אמר לי שהוא רצה לדבר איתי ואמרתי לו שאין צורך. הוא שאל אותי כמה זמן אני אכעס ועניתי לו שיהיה רגוע ושאני אמשיך לעבוד קשה. אני עדיין כועס עליו".

התקופה עם ארנסטו ואלוורדה כמאמן: "הוא ביקש ממני לשחק באגף השמאלי, לפעמים להיכנס פנימה ולפעמים ללכת לשטחים הריקים. הוא זה שהביא אותי לברצלונה ויש לי הרבה כבוד אליו. הרגשתי את הביטחון ממנו".

גריזמן עם סטיין. "עדיין כועס עליו" | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

הזכייה במונדיאל 2018 עם נבחרת צרפת: "הייתה לנו קבוצה נהדרת. פול פוגבה, קיליאן אמבפה, שיש לו את הכל כדי להפוך למספר אחד. החברים נתנו לי המון ביטחון וכולנו ביחד עבדנו כמו משוגעים באימונים ובמשחקים. חשבתי שאנחנו יכולים לעשות משהו. אני שלפני המשחק מול נבחרת ארגנטינה אמרתי למאמן דידייה דשאן שאנחנו צריכים לשחק ב-4-4-2 כשאנגולו קאנטה צמוד לליאו מסי וזהו. אמרו לי 'מה אתה חושב, שאנחנו אתלטיקו?', אבל בסוף שיחקנו 4-4-2".

גריזמן גם חזר אחורה ודיבר על התקופה באתלטיקו מדריד: "התחלתי להיות השחקן הכי חשוב בריאל סוסיאדד והיה קשה לעזוב. הגעתי למועדון שבדיוק זכה באליפות, שמשחק בסגנון אחר, והיה לי קשה לתפוס מקום בהרכב עד דצמבר. ככה למדתי לכבד מאמנים עד היום – גם אם אני לא מסכים, הכל זה החלטה של המאמן. כל אימון עם דייגו סימאונה היה כמו משחק, אינטנסיבי מאוד. דייגו גודין וקוקה צעקו עליי כי רצו לדחוף אותי ולתת לי ביטחון".

קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן
גריזמן עם אמבפה. "יש לו הכל כדי להפוך למספר אחד" | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי