לאפורטה ירוץ לנשיאות בארסה: "מסי התייעץ איתי כאילו הייתי אביו"

המחווה המרגשת של ליאו מסי | Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

הפרעוש כבש נגד אוסאסונה, וריגש את ספרד עם מחווה לדייגו: "חתם על קשר נצחי עם מראדונה". הנשיא לשעבר הודיע: "רוצה לאחד את כל האוהדים". גריזמן חגג שער יפהפה, עדכון על מצבו הרפואי של לנגלה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ערב מרגש עבר על קאמפ נואו אתמול (ראשון) על אף שלא היו בו אוהדים. ברצלונה הציגה משחק מעולה, לפחות בחלק הקדמי והביסה 0:4 את אוסאסונה עם שערים יפים של אנטואן גריזמן וליאו מסי בין היתר. הארגנטינאי, כמובן, הקדיש את השער לדייגו מראדונה שנפטר וריגש את עולם הכדורגל כשמתחת הייתה לו חולצה של קבוצת ניואלס עם המספר 10. מרטין ברית'ווייט היה זה שפתח את החגיגה. הוא היה מעורב בארבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים, בזמן שגריזמן כבש בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים, כאותה הכמות שהייתה לו ב-25 המשחקים הקודמים.

האבסורד הוא שהמועדון צפוי להיקנס ב-3,000 יורו על המחווה האסורה לפי הנחיות פיפ"א. בכל מקרה, ברחבי העולם מתמוגגים. "מסי חותם קשר נצחי עם מראדונה", נכתב ב"ספורט", כשבשער העיתון הייתה הכותרת "אוו מיי גאד"". גם ב"מארקה" במדריד ידעו לפרגן: "מסי הוא 10", נכתב בשער העיתון. מסי עצמו הקדיש פוסט לדייגו באינסטגרם עם תמונה של שניהם מניפים ידיים בחולצת ניואלס וכתב: "לתמיד, דייגו".

המחווה של מסי: כותרות העיתונים בספרד | צילומי מסך: "ספורט", "מארקה"

האוהדים קיבלו בשורות טובות נוספות הבוקר כאשר ז'ואן לאפורטה, שכיהן כנשיא המועדון בין 2003 ו-2010 והחתים את רונאלדיניו, הודיע רשמית שירוץ לבחירות שייערכו בחודש ינואר הקרוב: "אני רוצה לאחד את כל אוהדי ברצלונה ולדחוף את המועדון שוב להצלחות. אני אתמודד כי אני אוהב את בארסה, אנשיה, אוהדיה ואת לה מאסיה. נעשה את השינויים להם המועדון זקוק".

על מסי: "אני מתעקש שהוא אוהב את ברצלונה וייתן למועדון הזדמנות לשוחח איתו בזמן המתאים לכך. מערכת היחסים שלנו נפלאה, הוא תמיד אמר לי שכל מה שהבטחתי – גם התגשם. זה חשוב לדעת מי יהיה הנשיא. ב-2006 אינטר רצתה אותו והוא התייעץ איתי כאילו הייתי אביו. אף אחד לא מפקפק באהבה שלו לברצלונה".

ובחזרה לכר הדשא. היה גם משחק. ברצלונה אמנם רק במקום השביעי, רחוקה עשר נקודות מהמוליכה, אך יש לה משחק חסר והיא חזרה לעניינים. גריזמן הבהיר: "זה חשוב מאוד שניצחנו ולא נתנו לליגה לברוח לנו. הליגה ארוכה מאוד ואנחנו רוצים להיות אלופים. הדרך תהיה קשה, אבל יש לנו עוד מטרות בדרך. אני שמח מאוד על השער שלי".

רונלד קומאן: "היו לנו מצבים וכבשנו, אני מאוד שמח. אוסאסונה הציגה הגנה מסובכת עם חמישה מאחורה. אני שמח ששמרנו על שער נקי. לעתים היה לנו חוסר ריכוז במשחקים מסוימים וזה לא יכול לקרות". המאמן החמיא לשחקני ההתקפה: "גריזדמן נראה נהדר, ככה אנחנו רוצים שהוא ישחק. ברית'ווייט הראה את האיכויות שלו כבר נגד דינמו קייב".

הליגה: "אני חושב שהמצב מסובך, חסרות לנו נקודות. לוח השנה צפוף ואנחנו לא יכולים לפספס יותר. המשחק של ריאל מדריד הוא דוגמא חייה לכך שאם אתה מתחיל לא טוב – אתה מסתבך ועלול להפסיד. אתלטיקו מדריד חזקה מאוד. העונה ארוכה והכל יכול לקרות. אני רוצה שננצח בכל המשחקים עד סוף השנה. אנחנו רוצים להתקדם כמה שאפשר בליגה".

אנטואן גריזמן חוגג | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

בקבוצה נשמו לרווחה אחרי בדיקה ראשונית שכן הבלם קלמנט לנגלה שנפצע אינו סובל ממשהו רציני אלא רק כאבים בבירכו הימנית ולא צפוי להיעדר יותר משבוע ימים. בתוך כך, קומאן החמיא לבלם הצעיר אוסקר מינגסה: "הוא עשה דברים יפים מאוד".

"חגיגה גדולה של ברצלונה, שיתוף הפעולה בין גריזמן ומסי הוא בדיוק הדרך להפיל את ההגנה של ברצלונה. גריזמן הרגיש בנוח והיה מצוין והמערך ההתקפי עבד היטב", נכתב ב"ספורט" על המשחק. "ברצלונה ביצעה את המחווה הטובה ביותר האפשרית למראדונה – פסטיבל שערים בכדורגל התקפי מרהיב, אחד מהם אחרי משחק קבוצתי נפלא וביצוע של מסי. חבל שהשער הנפלא של גריזמן היה לעיני יציעים ריקים", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".

שחקני ברצלונה. ניצחון מרשים | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי