מסי נקנס ב-600 יורו, סרג'י רוברטו נדבק בקורונה

ליונל מסי | ברצלונה

כוכב ברצלונה נענש על המחווה לדייגו מראדונה, כאשר פשט את חולצתו וחשף חולצה של ניואלס של האגדה שהלכה לעולמה ב-0:4 על אוסאסונה. המגן/קשר הפצוע נמצא חיובי לנגיף

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל כולו התרגש כאשר ליאו מסי כבש ב-0:4 של ברצלונה וחגג עם מחווה לדייגו מראדונה שהלך לעולמו, כאשר פשט את חולצת קבוצתו וחשף חולצה של ניואלס אולד בויס מעונת 1993/94 המעטרת את שמו של הכוכב המנוח.

שופט המשחק, מתאו לאוס, שלף לפרעוש כרטיס צהוב על החגיגה והיום (רביעי) ההתאחדות הספרדית הודיעה כי החליטה לקנוס את מסי ב-600 יורו מכיוון שהפר את סעיף 91 בחוקת המשמעת של הליגה הספרדית.

גם המועדון עצמו לא נשאר 'נקי' ונקנס ב-350 יורו בעקבות האירוע. למרות שמדובר בקנס זעום יחסית והסכום המקסימלי שניתן לספוג על עונש שכזה בחוקה עומד על 3,000 יורו, בספרד מדווח כי בארסה צפויה לערער על ההחלטה.

בנוסף, שחקן ברצלונה, סרג'י רוברטו, נמצא היום חיובי לנגיף הקורונה. המגן/קשר בכל מקרה פצוע ונמצא בימים אלו בחופשה לצד אשתו קורל סימנוביץ', ועל פי הודעת המועדון הוא נכנס באופן מיידי לבידוד. סרג'י הצטרף למיראלם פיאניץ', סמואל אומטיטי וז'אן קלייר טודיבו, שחקני ברצלונה אחרים שנמצאו בעבר חיובים לנגיף – אך המשותף לכולם הוא שהם לא היו יחד עם שאר הסגל בפעילות.

סרג'י רוברטו | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי