נשיא ברצלונה: "היינו צריכים למכור את ליאו מסי"

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

קרלס טוסקטס, שעומד בראש המועדון עד הבחירות בחודש הבא, הדהים את כולם כשהצהיר: "מבחינה כלכלית, היה עדיף למכור אותו בקיץ. ניימאר? יחזור רק אם נוכל לצרפו בחינם"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעוד קצת יותר מחודש ייערכו הבחירות לראשות ברצלונה והגזרה הולכת ומתחממת. ג'וזפ ברתומאו וראשי המועדון התפטרו בחודש שעבר בעקבות הצבעת אי אמון ואת מקומו תפס קרלס טוסקטס, שמונה לנשיא הזמני של הבלאוגרנה.

אותו טוסקטס, ששמר על שקט יחסי בתקופה האחרונה, הטיל הבוקר (חמישי) פצצה כשאמר בראיון: "בכל הנוגע לצד הכלכלי, היינו צריכים למכור את ליאו מסי הקיץ. גם היינו חוסכים את המשכורת שלו וגם מכניסים סכום ממכירתו. זה היה עוזר לנו מול הדרישות של הליגה".

נזכיר כי מסי כבר ביקש רשמית לעזוב את ברצלונה וטען שהוא שחקן חופשי, אלא שהמועדון נעמד על רגליו האחוריות ועשה ככל שביכולתו כדי להשאיר את מסי. גם כשמסי, על פי הדיווחים, הבין כי לא יהיה שחקן חופשי וביקש לעזוב, שמע כי הדרישה היא לקבל את הסכום הנקוב בחוזהו עבורשחרורו – 700 מיליון יורו. לכן, כידוע, מסי הודיע כי יישאר ובהחלט ייתכן שיעזוב בקיץ הקרוב, עם תום חוזהו, ללא תמורה.

טוסקס גם נשאל על חזרה אפשרית של ניימאר, לאחר שהכוכב שעזב לפריז סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו הצהיר אמש שמבחינתו הוא "חייב לשחק עם ליאו מסי בעונה הבאה" ואמר: "אם הוא יגיע בחינם, זו אולי תהיה אפשרות, כי אין לנו כסף כדי לשלם על העברות. אלא אם הנשיא הבא יגרום לנס…".

מסי וניימאר
איחוד מחודש בקטלוניה בעונה הבאה? ניימאר ומסי | Gettyiamges

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי