האיחוד מתקרב? ניימאר הצהיר: "רוצה לשחק עם מסי בעונה הבאה"

ליאו מסי, ניימאר
ליאו מסי, ניימאר | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

אחרי הצמד ב-1:3 החשוב של פ.ס.ז' על מנצ'סטר יונייטד, הברזילאי הטריף את עולם הכדורגל והצית גל ספקולציות: "רוצה יותר מכל לחזור לשתף איתו פעולה וליהנות ממנו. צריכים לעשות את זה". הפרעוש יגע לאלופת צרפת?

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן רשמה אתמול (רביעי) 1:3 גדול על מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות במשחק בו היה אסור לה לאבד נקודות כדי לא להסתבך במאבקי העלייה לשמינית הגמר. עדיין היא לא הבטיחה את מקומה בסיבוב הנוקאאוט, אך שיפרה משמעותית את עמדתה, בטח ובטח כאשר שתי יריבותיה הנוספות – יונייטד ולייפציג, תתמודדנה אחת מול השנייה במחזור הסיום בזמן שאלופת צרפת תפגוש את בשאקשהיר.

אבל עם כל הכבוד למשחק עצמו, שבהחלט היה נהדר, ניימאר הוא זה שכל העיניים היו נשואות אליו בתום ההתמודדות. ולא בגלל הצמד שכבש, אלא בגלל מה שאמר לאחר מכן ל-ESPN. הכוכב הברזילאי הצהיר: "מה שאני רוצה יותר מכל הוא לשחק שוב עם ליאו מסי, להיות מסוגל ליהנות ממנו שוב על המגרש. הכל יכול לשחק במקומי, אין לי בעיה עם זה, אבל אני רוצה לשחק איתו בעונה הבאה, זה מה שבטוח. אנחנו צריכים לעשות את זה בעונה הבאה".

מאז שניימאר עזב את ברצלונה ב-2017 עבור שיא ההעברות העולמי אי פעם תמורת 222 מיליון שמו נקשר לא מעט פעמים עם חזרה לקאמפ נואו. כעת, אמירותיו של הברזילאי מציתות מחדש של השמועות, ואפילו לא פחות מכך – דואגות לספקולציות שמסי יגיע לפ.ס.ז', שכן הפרעוש מסיים את חוזהו בבארסה בסיום העונה ועתידו לוט בערפל אחרי שרצה מאוד לעזוב בקיץ האחרון ולבסוף נשאר בקבוצה בעל כורחו.

ליאו מסי, ניימאר
מסי וניימאר בברצלונה. יחזרו לשתף פעולה? | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

עם סיום העונה הקודמת, מסי היה מקושר בעיקר למנצ'סטר סיטי ואיחוד מחדש עם פפ גווארדיולה. ברצלונה מקווה שתצליח להחתים אותו על חוזה חדש, אך השיחות על כך לא יחלו לפני שייבחר נשיא חדש למועדון ב-24 בינואר. עד אז, הארגנטינאי יוכל כבר לחתום בקבוצה אחרת לקראת העונה הבאה, שכן החל מינואר יישארו שישה חודשים עד לסיום חוזהו והוא יהיה רשאי לנהל מו"מ עם כל קבוצה שיחפוץ.

ובחזרה לניצחון על יונייטד אתמול. כעת, אחרי שלוש הנקודות שפ.ס.ז' הרוויחה, מצב הבית הוא כזה: אלופת צרפת ראשונה עם תשע נקודות, השדים האדומים במקום השני עם תשע גם הם ולייפציג שלישית עם תשע נק' משלה. זה מבטיח לאלופת צרפת דבר אחד ברור – תיקו במחזור האחרון מול בשאקשהיר והיא עולה לשמינית הגמר, מכיוון שיש לה מאזן פנימי טוב יותר גם במפגשים מול יונייטד וגם במפגשים מול לייפציג. רק הפסד שלה ובמקביל תיקו בין השדים האדומים לגרמנים במחזור הסיום יביא להדחה כבר בשלב הבתים.

המאמן תומאס טוכל הבהיר: "כמעט להעפיל זה לא להעפיל. עשינו צעד גדול, אבל אני לא מתכוון לתת לשום אדם לחשוב שכבר עלינו. יש לנו עוד צעד אחד אחרון שאחנו צריכים לעשות, ולשם כך נצטרך לשחק באותה מנטליות ואותה גישה ששיחקנו איתה מול יונייטד", אמר המאמן הגרמני והוריד את ההתלהבות מהניצחון".

תומאס טוכל | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי