חשש בברצלונה: דמבלה נפצע ועלול להיעדר מספר שבועות

עוסמאן דמבלה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

קשר הכנף בן ה-23 שפתח את העונה מצוין עם ארבעה שערים ושני בישולים, נפגע בשריר הירך האחורי במהלך ההפסד 2:1 לקאדיס. כזכור, פאטי ופיקה ייעדרו מספר חודשים כך שהשמיכה של קומאן מתקצרת עוד יותר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הצרות לא עוזבות את ברצלונה. אם ההפסד אתמול (שבת) 2:1 לעולה החדשה קאדיס לא הספיק, היום (ראשון) הגיעו עוד חדשות רעות. עוסמאן דמבלה, שפתח את העונה מצוין, סובל מפציעה בשריר הירך האחורי וייעדר למספר שבועות.

הצרפתי, שעלה אתמול מהספסל במחצית במקומו של פיליפה קוטיניו, פתח את העונה מצוין עם ארבעה שערים ושני בישולים ב–577 דקות (12 הופעות בסך הכל). אין ספק שחוסר המזל רודף אחרי דמבלה, אחד השחקנים היקרים בתולדות ברצלונה. בעונת הבכורה סבל מפגיעה קשה ורשם 23 הופעות בלבד. אשתקד (עונת 2019/20) רשם רק תשעה משחקים. לפי הערכות ראשוניות דמבלה יוכל לשוב למגרשים תוך שבועיים-שלושה. "במועדון יהיו זהירים משום שהוא שחקן שנוטה להיפצע", נכתב ב"מארקה".

צריך לזכור שבארסה כבר סבלה מפציעות של אנסו פאטי, סרג'י רוברטו וג'רארד פיקה שייעדרו מספר חודשים. ביום שלישי תארח ברצלונה את יובנטוס במחזור הסיום בשלב הבתים בליגת האלופות ואלא אם תפסיד 2:0 בביתה – תסיים במקום הראשון בשלב הבתים.

עוסמאן דמבלה | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי