סוסיאדד פספסה הזדמנות לחזור לפסגה, 3:3 בין גרנאדה להואסקה

אלכסנדר איסק | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

הבאסקים שמטו נקודות מחזור שני ברציפות ונותרו במקום השני, אחרי 0:0 מול אלאבס. העולה החדשה איבדה יתרון כפול ונשארה במקום האחרון, ללא ניצחון העונה. ויאריאל סיימה בתיקו נגד אלצ'ה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של ריאל ואתלטיקו מדריד, והפסדה המפתיע של ברצלונה לקאדיס, המחזור ה-12 של הליגה הספרדית נמשך גם היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקדם מביניהם, הואסקה כמעט הפתיעה את גרנאדה בביתה, אך איבדה יתרון 1:3 בדקות הסיום בדרך ל-3:3 דרמטי, ויאריאל סיימה ב-0:0 מאכזב עם אלצ'ה, ריאל בטיס גברה בחוץ 0:2 על אוסאסונה והצליחה לברוח מהתחתית. במשחק האחרון של הערב, ריאל סוסיאדד פספסה הזדמנות לחזור לפסגה כשסיימה בתיקו מאופס נגד אלאבס.

גרנאדה – הואסקה 3:3

איזה משחק מטורף קיבלנו באצטדיון לוס קרמנס. העולה החדשה, הואסקה, כבר חשבה שהיא בדרך לניצחונה הראשון העונה, הובילה 1:3, אך אכזבה בגדול בדקות הסיום, ספגה שני שערים מאוחרים ונותרה במקום האחרון בטבלה עם שמונה נקודות בלבד מתוך 36. מנגד, גרנאדה כבר עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה, אך לפחות בלמה את רצף שלושת ההפסדים.

אז איך הכל התחיל? מיקל ריקו העלה את העולה החדשה ליתרון כבר בדקה ה-21, והמארחת חזרה למשחק בדקה ה-43 אחרי שלואיס סוארס הקולומביאני מצא את הרשת מתוך הרחבה וקבע 1:1. האורחת הצליחה לחזור ליתרון ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, לאחר שבורחה גרסיה נותר לבדו ברחבה ודחק מקרוב. הרגע היפה במשחק הגיע בדקה ה-82, כששינג'י אוקזאקי ניצל טעות קשה בהגנת גרנאדה, סובב כדור מ-35 מטרים הישר לרשת החשופה, קבע 1:3 שהואסקה חשבה שהבטיח לה את הניצחון. ואז הגיעו הרגעים הדרמטיים באמת, כשחורחה מולינה צימק בדקה ה-88 ושתי דקות לאחר מכן חרמן סאנצ'ס קבע את תוצאת המשחק בצורה הכי משוגעת שיש ושלח את האורחים מאוכזבים מאוד הביתה.

חאבי גאלאן, אנטוניו פוארטס | Manu Reino/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

ויאריאל – אלצ'ה 0:0

אחרי שסגרה את הסיפור מול סיבאספור בחמישי האחרון והבטיחה את ההעפלה מהמקום הראשון בשלב הבתים בליגה האירופית, התפנתה הקבוצה של אונאי אמרי לליגה המקומית. הצוללת הצהובה הרבתה להחמיץ ופספסה הזדמנות להיצמד לפסגה עם תיקו מאכזב מול העולה החדשה, שהיה הרביעי שלה בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. ויאריאל תיפגש עם קרבאח למשחק לפרוטוקול (חמישי, 21:55, ישיר בספורט4 כחלק מחגיגה אירופית), ובשבוע הבא תתארח אצל ריאל בטיס ותנסה לחזור למסלול הניצחונות. מנגד, אלצ'ה ספרה משחק חמישי ללא ניצחון, עלתה זמנית למקום העשירי עם 14 נקודות ותארח את גרנאדה במחזור הבא.

טאקה קובו | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

אוסאסונה – ריאל בטיס 2:0

במשחק שסיפק אפשרות לשתי הקבוצות לברוח מהתחתית, הירוקים ניצלו את ההזדמנות עם 0:2 על האדומים משערים של בורחה איגלסיאס בדקה ה-75 וחואן מירנדה בדקה ה-90. בעקבות הניצחון, בטיס קטעה רצף של שלושה הפסדים ברציפות ועלתה זמנית למקום ה-12 בטבלה עם 15 נקודות במאזנה, ותנסה להמשיך עם המומנטום נגד ויאריאל במחזור הבא. אוסאסונה מנגד, ספרה משחק חמישי ברצף ללא ניצחון, נותרה מתחת לקו האדום עם 11 נקודות בלבד, ובשבוע הבא תפגוש את ויאדוליד ושון וייסמן לקרב תחתית חשוב במיוחד.

חואן מירנדה חוגג | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

אלאבס – ריאל סוסיאדד 0:0

למרות שסיימה מחזור שמיני ברציפות ללא הפסד, הקבוצה מחבל הבאסקים שוב שמטה נקודות ובעקבות כך נותרה במקום השני, עם נקודה אחת פחות מאתלטיקו מדריד הראשונה. מנגד, המארחת בעצמה סופרת כבר שישה משחקים ללא הפסד, אך היא מדורגת במקום ה-11. רודריגו בטאגליה הורחק בדקה ה-62 והשאיר את אלאבס בעשרה שחקנים, אך זה לא עזר לסוסיאדד להשיג את שער הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי