אקס ברצלונה: "לא מופתע שמסי רוצה לעזוב, כן מחוסר הכבוד כלפיו"

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

אחרי שחזר לקאמפ נואו במדי יובנטוס והביס 0:3 את האקסית, ארתור מלו התראיין ל"מארקה" ודיבר על היחס של המועדון הקטלאני כלפיו וכלפי הכוכב, ועל החיבור לרונאלדו: "הוא אומר לי אפילו מה לאכול"

(גודל טקסט)

בחודש ספטמבר האחרון ארתור מלו עבר רשמית מברצלונה ליובנטוס, במסגרת עסקה שנויה במחלוקת בין שני המועדונים ובה מיראלם פיאניץ' עשה את הדרך ההפוכה. הברזילאי, שחודשיו האחרונים בקטלוניה היו עגומים משהו, חזר לקאמפ נואו ביום שלישי האחרון והשלים נקמה קטנה, כשהיה שותף בכיר לניצחון המוחץ 0:3 של אלופת איטליה על הבלאוגרנה. לאחר אותו משחק, הקשר התפנה לראיון ב"מארקה" והתייחס לחיבור עם כריסטיאנו רונאלדו, לרצון של ליאו מסי לעזוב את מועדון חייו ולפרידה הלא נעימה שלו מברצלונה.

ארתור הגיע לבארסה ב-2018 מגרמיו כשהוא בן 22 בלבד והיה אמור להיות חלק מהפאזל שיוביל את הקבוצה בעידן שאחרי מסי. אלא שהשחקן, שהפך תוך כדי לחבר כמעט קבוע בסגל נבחרת ברזיל, נפל קורבן לשאיפות ההנהלה לתקן את החובות הכספיים ומרגע שנחתמה עסקת ההעברה שלו ליובה, בסוף חודש יוני, הוא נכנס לסוג של הקפאה ולא קיבל דקות משחק.

"היה יותר רעש ממה שרציתי. ברגע שידעתי שאני עוזב, רציתי לעשות דברים בדרך הנכונה", סיפר ארתור על התקופה האחרונה שלו בברצלונה. "המועדון נתן לי המון, פתח לי את הדלת לאירופה והגשים לי חלום ילדות. זה מועדון עם הרבה היסטוריה ועבר מפואר של שחקנים ברזילאים". הקשר המשיך ודיבר על היחס כלפיו: "לא יודע אם התנהגו לא יפה, זה סובייקטיבי ואני בטוח שהם חושבים שנהגו בסדר. לי יש את הגרסה שלי, הייתי רוצה שדברים מסוימים יהיו אחרת, אבל הם בטח מאמינים שהכל הלך כשורה. זה כבר מאחורינו".

ארתור נשאל מה דעתו על הסיטואציה שקרתה עם מסי, שהצהיר על רצונו לעבור קבוצה בקיץ האחרון, אך נאלץ להישאר בעל כורחו כדי להימנע ממאבק משפטי מול ההנהלה: "עם כל מה שליאו היווה עבור ברצלונה, בתור האליל הכי גדול שלה שהגיע בגיל מאוד צעיר… אני לא מופתע מהרצון שלו לעזוב, אבל כן מחוסר הכבוד שלהם כלפיו. אם הוא רוצה לעבור או לא, זו החלטה שלו".

"לא מופתע שמסי רוצה לעזוב". ארתור | David Ramos/Getty Images)

הברזילאי סיפר גם על ההתרשמות שלו מכריסטיאנו רונאלדו: "מופתע ממוסר העבודה שלו. ידעתי על זה כי אנשים מדברים, אבל כשאתה רואה את זה מקרוב – זה מדהים. לפעמים אנחנו מגיעים בשעה 2:00 לפנות בוקר כי שיחקנו מאוחר, והוא מתחיל להתאמן. מי עושה את זה? כריסטיאנו. אני אומר לו שהוא לא שפוי, אבל לך תגיד דבר כזה למישהו שזכה בכל כך הרבה כדורי זהב. הוא מאוד חזק מנטלית".

"כריסטיאנו הוא בחור אדיר", הוסיף ארתור. "מהרגע שהגעתי הוא עזר לי המון, כי אנחנו דוברים את אותה שפה. הוא תמיד קרוב ועוזר לי בדברים שלא הבנתי. גם באוכל, הוא אפילו אומר לי מה לאכול. את זה לא כדאי לי, זה יכול לעשות לי טוב. הוא דואג לאחרים, תמיד מנסה לתרום משהו. היה לי המון מזל איתו ועם כל חדר ההלבשה, הם אנשים נהדרים".

כריסטיאנו רונאלדו. מתאמן ב-2 בלילה | Juventus FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי