מסי הצטנע אחרי שבירת השיא: "לא האמנתי שאגיע להישגים כאלה"

ליאו מסי
ליאו מסי | CESAR MANSO / Contributor

הפרעוש עקף אתה פלה האגדי וכתב: "תודה לכל מי שעזר לי בדרך". ליניקר: "כדי לשבור את השיא צריך להבקיע 43 שערים בממוצע במשך 15 שנים בקבוצה אחת. זה לעולם לא יקרה". קומאן החמיא לפיאניץ'

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שון וייסמן בוודאי חלם להבקיע מול ברצלונה הגדולה ולתפוס את הכותרות הראשיות ברחבי העולם, אך חלוץ נבחרת ישראל (השלים 90 דק') נאלץ להסתפק בצפייה מקרוב בליאו מסי, שרשם הישג היסטורי: הפרעוש כבש ובכך ערף את פלה האגדי ב-0:3 על ויאדוליד והפך לשחקן שהרשית הכי הרבה פעמים בהיסטוריה במדי קבוצה אחת – 644 גולים, מספר כמעט בלתי נתפס.

"כשהתחלתי לשחק כדורגל בחיים לא האמנתי שאשבור שיאים, בטח לא את השיא של פלה", הצטנע מסי שהעלה פוסט לעמוד האינסטגרם שלו והודה לסובבים אותו: "אני רוצה להגיד תודה לכל מי שעזר לי במהלך השנים האלה – חבריי לקבוצה, משפחתי, חבריי מחוץ לכדורגל וכל מי שמעודד אותי כל יום. חיבוק".

גארי ליניקר, חלוץ ברצלונה בעבר ופרשן מוערך בהווה, כתב בטוויטר לאחר שבירת השיא של הפרעוש: "כדי לשבור את שיא השערים של מסי, 644, מישהו יצטרך לכבוש 43 שערים בממוצע בעונה במשך 15 שנה… עבור מועדון אחד. זה שיא שאף אחד לא האמין שאפשר לשבור. שיא שלעולם לא יישבר שוב".

שחקן נוסף שבלט בשורות ברצלונה הוא הקשר הוותיק מירלאם פיאניץ', שהשלים 90 דקות לראשונה העונה והחזיר עם 96% דיוק במסירות, שני מסירות מפתח, שני דריבלים מוצלחים וארבע חטיפות. "היה לו משחק פשוט מושלם", החמיא בסיום המאמן רונאלד קומאן. "הוא הניע את הכדור מצוין ותרם גם בהגנה".

המאמן ההולנדי התייחס גם לשיתוף הפעולה בין מסי לפדרי, שבישל לפרעוש את השער השלישי במשחק: "החיבור ביניהם עבד כמו שצריך, אני חושב שזה טבעי ששחקן כמו ליאו ישחק כדורגל טוב אם הוא מוקף בשחקנים איכותיים לצדו".

אחרי שהתאוששה מהתיקו המתסכל נגד ולנסיה ורשמה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, ברצלונה ניצבת במקום החמישי בטבלה עם 24 נקודות – שמונה פחות מהמוליכה אתלטיקו מדריד לה גם משחק חסר. החבורה של רונאלד קומאן תקווה לייצר כעת רצף משמעותי של ניצחונות על מנת לסגור את הפער המשמעותי מהמוליכות והמשימה הקרובה היא ניצחון ביתי מול אייבר באמצע השבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי