הפתעה: פיקה מתכנן לרוץ לנשיאות כבר בינואר הקרוב

ג'רארד פיקה | Francois Nel/Getty Images

לפי "מונדו דפורטיבו", בלמה הפצוע של ברצלונה מעריך את לאפורטה אך מאמין שיוכל לנצח וכבר חושב כיצד לייצר הכנסות נוספות. יאסוף חתימות בקאמפ נואו בימים הקרובים. ימשיך במקביל כשחקן בשל מנהיגותו בחדר ההלבשה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לא רחוק היום בו ייערכו בחירות לנשיאות ברצלונה והמועדון שחווה שנה קשה יקווה לצאת לדרך חדשה. מועמדותו של ז'ואן לאפורטה ידועה לכולם אולם בספרד הופתעו לגלות כאשר ג'רארד פיקה, הבלם בן ה-33 (בפברואר יהיה בן 34), מתקרב להתמודד על התפקיד הנכסף כבר עכשיו, כך הבוקר (שני) פורסם ב"מונדו דפורטיבו".

"פיקה החליט לעשות את הצעד הגדול", נכתב בדיווח. הבלם, כזכור, סובל מפגיעה לא פשוטה בברכו ולא קיבל ערבות מהרופאים. הוא עלול לחזור למגרשים רק באפריל. על כן הוא החליט לקדם את מועמדותו לנשיאות. "בארסה רוצה לצרף את אריק גארסיה שיהיה יורשו ולכן הוא יעשה הכל כדי להיות הנשיא של המועדון בתקופה קשה זו", נכתב בנוסף. פיקה ימשיך גם כשחקן המועדון בעיקר כדי לתרום בחדר ההלבשה ממנהיגותו ונסיונו.

הבלם כבר ביקש מהמועדון 65 אלף פתקי הצבעה כדי להשיג חתימות ויאסוף אותם בימים הקרובים בקאמפ נואו. הוא אף שוחח עם קרלס טוסקטס, הנשיא הזמני, כדי שהחוק ישתנה – שכן שחקנים פעילים לא יכולים להיות נשיאים, אך ברור שאיש לא מטיל ספק ביכולת של פיקה לשלב בין התפקידים.

ג'רארד פיקה | RAFAEL MARCHANTE/POOL/AFP via Getty Images

ההחלטה הבשילה אצל פיקה לאחר התבוסה הקשה 8:2 לבאיירן מינכן, זו הייתה נקודת המפנה ולאחר המשחק הוא תקף את ההנהלה. נטען כי הוא אף הציע למועדון להיפרד ממנו אך המאמן רונאלד קומאן שכנע אותו להמשיך. פיקה חושב שהוא נתן את המיטב כשחקן ועליו כעת להחליף תפקיד. גם נסיונו כאיש עסקים וקשריו יכולים לסייע.

הספרדי כבר חושב על רעיונות כיצד לשפר את המצב הכלכלי של המועדון ולייצר עוד הכנסות מעבר לחזרת הקהל למגרשים במוקדם או במאוחר ונטען כי הוא שוקל להפוך את הקאמפ נואו למקום קבוע לקונצרטים ואפילו לצלם דוקו משפחתי. הוא מכבד את שאר המועמדים, בעיקר את לאפורטה, אך משוכנע שיוכל לנצח אותם.

בינתיים פיקה כמובן עדיין שחקן חשוב בברצלונה. "זה מרגש לקבל את הפרס על הקריירה כשחקן, תודה רבה לגלוב-סוקר וכבוד לכל הזוכים", אמר הבלם על הפרס לו זכה אתמול בדובאי. העונה רשם פיקה עשר הופעות בהן תרם שער בודד. בסך הכל יש לו 553 משחקים במדי בארסה עמה זכה ב-29 תארים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי