מסי חזר לסגל, קומאן: "לא מפריע לי שהוא לא החליט על עתידו"

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

הפרעוש שזכה מנוחה נגד אייבר צפוי לפתוח נגד הואסקה, אך בברצלונה מתעסקים בעיקר היכן ישחק בעונה הבאה. ההולנדי התייחס למצב הרגיש: "אנחנו צריכים לכבד כל בחירה שלו". קוטיניו נותח בהצלחה

(גודל טקסט)

אחרי שהתקשתה להסתדר ללא ליאו מסי ונפרדה ב-1:1 מאכזב נגד אייבר, ברצלונה תנסה לשוב לטופ 4 להתקרב עוד קצת לאתליטקו מדריד המוליכה במשחק החוץ מחר (ראשון, 22:00) אצל נועלת הטבלה הואסקה.

הפרעוש שכאמור זכה לחופשה ארוכה יותר ברוסאריו, חזר להתאמן עם ברצלונה וצפוי לפתוח בהרכב של רונאלד קומאן נגד העולה החדשה לצד עוסמאן דמבלה והגיבור הטראגי של המשחק החולף מרטין בריית'וויט – לו נפסל שער באמצעות ה-VAR ואף רשם החמצה מהנקודה הלבנה בדקה השמינית.

מעבר לכך המאמן ההולנדי אמור לזנוח את שיטת שלושת הבלמים, כאשר סרחיו בוסקטס יוצב במרכז הקישור על חשבונו של אוסקר מינגסה. כמו כן, ג'ורדי אלבה שהושעה בשל חמישה צהובים, שב גם הוא לסגל.

מרטין ברייתווייט | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

מעבר לכך ברצלונה אישרה שפיליפה קוטיניו שנפצע במהלך התיקו הביתי נגד אייבר, עבר הבוקר ניתוח בברך השמאלית בהצלחה ולפי ההודעה הרשמית של המועדון. הקשר הברזילאי ייעדר למשך שלושה חודשים.

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן אמר לקראת המשחק: "האם המטרה היא להעפיל לליגת האלופות? עם הבדל של 11 או 12 נקודות זאת המציאות, אבל זה לא אומר שנספיק להילחם. אבל צריך לומר את האמת זה יהיה קשה ואני לא יכול לומר שנזכה בתואר".

הפציעה של קוטיניו: "זה אובדן משמעותי, כמו עוד שחקנים פצועים שלו. הוא תמיד היה שחקן חשוב ואני לא יודע מתי הוא יחזור, עלינו לראות כיצד נוכל לפתור את זה. יש לנו הרבה שחקנים צעירים וטובים, אך חסרה לנו מעט איכות".

קוטיניו
קוטיניו | Alex Caparros / Stringer

עתידו של ליאו מסי: "הוא לא רוצה לקבל החלטה עכשיו ואנחנו צריכים לכבד את זה. כמו כל שחקן שמסיים את חוזהו הוא חופשי להחליט מה שהוא רוצה. בינתיים הוא עושה כמיטב יכולתו במועדון, לכן אני לא רואה בעיה אם כך שלא קיבל החלטה".

היריבה מנגד שניצחה רק פעם אחת בליגה נמצאת במקום האחרון ולא אמורה להוות יריב לברצלונה. החלוץ היפני שינג'י אוקזאקי צפוי לפתוח, בעוד מלך השערים ראפה מיר (שלושה גולים) יישאר על הספסל של מיצ'ל.

רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי