מתחברת? 2:3 לברצלונה על בילבאו, צמד למסי

ליאו מסי חוגג | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

הקטלונים חיברו ניצחון שני ברציפות ועלו למקום השלישי בליגה הספרדית. הפרעוש כיכב ומצא פעמיים את הרשת, גם פדרי להט עם שער ובישול. מרסליניו רשם הפסד בבכורה על הקווים

(גודל טקסט)

ברצלונה חווה עונה לא שהיא לא רגילה אליה, איבדה לא מעט נקודות בליגה, אך הערב (רביעי) היא רשמה ניצחון שני ברציפות, כאשר גברה 2:3 על אתלטיק בילבאו במשחק השלמה מהמחזור השני. בכך, הקטלונים עלו למקום השלישי בטבלת הליגה הספרדית, כאשר הם רחוקים חמש נקודות מריאל מדריד השנייה ושבע מאתלטיקו מדריד השנייה. עם זאת, לקולצ'ונרוס שני משחקים פחות.

שני שחקנים אחראיים על הניצחון הזה – ליאו מסי, שכבש צמד, ופדרי, שכבש ובישל לפרעוש. הבאסקים, בהופעת הבכורה של מרסליניו על הקווים, נותרו במקום התשיעי ועלו ליתרון מהיר כבר בדקה השלישית כשאיניאקי וויליאמס דהר עם המהירות האדירה שלו, הסתדר מול הגנת בארסה והכניע את מארק אנדרה טר שטגן.

התגובה לא איחרה להגיע, ובדקה ה-14 ברצלונה השוותה ל-1:1. מסי שלח כדור גדול לפרנקי דה יונג, שמצא את פדרי והאחרון נגח מקרוב לרשת. המהפך הושלם בדקה ה-38, כאשר מסי מסר לפדרי שהחזיר לו בעקב והארגנטינאי המשיך אל הרשת.

ליאו מסי חוגג עם פדרי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

בדקה ה-53 מסי כבש פעם נוספת, אך השער נפסל בצדק בעקבות עמדת נבדל. בסופו של דבר הוא השלים צמד בדקה ה-62 אחרי בישול של אנטואן גריזמן. הצרפתי סיפק כדור רוחב מהאגף השמאלי ומצא ברחבה את הפרעוש, שהמשיך אל המשקוף ולרשת.

השער האחרון במשחק נכבש בדקה ה-90, כאשר איקר מוניאין צימק וקבע את תוצאת המשחק. בילבאו, אחרי ההפסד, נותרה במקום התשיעי בליגה – רחוקה תשע נקודות מהטופ ארבע ושבע מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי