בקטלוניה מתמוגגים מהצמד מסי-פדרי: "חיבור קסום בין שני גאונים"

ליאו מסי חוגג עם פדרי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ב"ספורט" היללו את כוכבי הניצחון 2:3 של ברצלונה על בילבאו, השניים "חנכו" את הסן מאמס המחודש. הפרעוש השתווה לשלושה שחקנים בראש טבלת הכובשים, קומאן: "הוא תמיד הוכיח יכולת ורצון". על הקשר: "מוכיח בגרות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הדרך לפסגת הטבלה אמנם ארוכה מאוד עדיין, אך ברצלונה יכולה להיות מרוצה במידת מה לאחר שהשיגה אמש (רביעי) ניצחון שני רצוף בליגה הספרדית כשגברה בחוץ 2:3 על אתלטיק בילבאו, בזכות צמד של ליאו מסי ושער של פדרי גונסאלס הצעיר, שגם הוסיף בישול נפלא לפרעוש.

בארסה הציגה את הכשלים השגרתיים בהגנה מצד אחד וספגה כבר בדקה השלישית מרגליו של איניאקי וויליאמס, ולאחר שביצעה את המהפך והשתלטה על המשחק, איבוד כדור לא אופייני בעליל של מסי הוביל לשער מצמק של איקר מוניאין בדקה ה-90, אשר הלחיץ את הקטלאנים בשניות האחרונות. מצד שני, הבלאוגרנה קיבלו את מספר 10 שלהם אנרגטי, חיובי ורעב לשערים, כאשר שיתוף הפעולה שלו עם פדרי פורח ובתקשורת המקומית כבר מתלהבו ממנו: "חיבור קסום בין שני גאונים", נכתב באחת מכותרת ה"ספורט".

מסי הפך לשחקן ברצלונה הראשון שכובש צמד באצטדיון סן מאמס המחודש במסגרת הליגה, כשהאחרון שעשה זאת במועדון היה חאבייר סאביולה באפריל 2002, בגרסה הישנה של האצטדיון. הקפטן, שגם הרעיד פעמיים את העמוד בנוסף לשני הכיבושים ואחד משעריו כלל פגיעה של הכדור במשקוף בדרך אל הרשת, השתווה ללואיס סוארס, יאגו אספאס וג'רארד מורנו בראש טבלת המבקיעים בספרד, כשכל אחד מהם עם תשעה שערים.

כאמור, השחקן השני שמפיח תקוות לעתיד טוב בבארסה הוא פדרי בן ה-18, שהפך לשחקן הצעיר ביותר שמסיים משחק בסן מאמס המחודש עם שער ובישול. הקשר מצא את הרשת בתום מהלך שהחל בכדור ארוך של מסי לעבר פרנקי דה יונג, שהמשיך בבישול נפלא מהאוויר. בהמשך, הכוכב העולה שהגיע בקיץ מלאס פאלמאס סידר לפרעוש את שערו הראשון במשחק, במסירת עקב נהדרת.

"מעולם לא כבשתי שער עם הראש", אמר פדרי בסיום המשחק. "ידעתי שפרנקי יילחם על הכדור ושאם הוא יגיע, אני אהיה שם. בסוף הצלחתי להבקיע. ידענו שזה משחק חשוב מאוד ושאתלטיק תנסה לחפש את איניאקי עם המהירות שלו. כשאתה סופג כל כך מוקדם, התגובה הטבעית היא התפרקות. אנחנו עשינו את ההפך הגמור, התעשתנו, חזרנו למשחק וצברנו שלוש נקודות חשובות".

"פדרי מוכיח שלמרות גילו הצעיר, הוא בוגר מאוד הן מבחינה טכנית והן מבחינה מנטלית", אמר המאמן רונאלד קומאן ופרגן כמובן גם למסי: "כבר אמרתי לא מעט פעמים, הוא תמיד הוכיח את היכולת והרצון שלו. קורות, מהלכים, שערים, זה כמעט כל מה שאנחנו רוצים. הוא שחקן גדול ועדיין חשוב מאוד לקבוצה הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי