צפו בתקציר: ברצלונה הפסידה בגמר הסופרקופה לבילבאו, מסי הורחק

שער מרהיב של וויליאמס בפתיחת הארכה העניק לבאסקים את התואר, הקפטן הארגנטינאי ראה את האדום בדקה ה-120 אחרי עבירה ללא כדור. צמד של גריזמן לא עזר לקומאן, ויאליברה כבש בדקה ה-90

(גודל טקסט)

ברצלונה איבדה תואר ראשון בעידן רונאלד קומאן, במשחק בו ליאו מסי הורחק בסיום. סגנית אלופת ספרד הפסידה הערב (ראשון) 3:2 בגמר הסופרקופה לאתלטיק בילבאו, במשחק שנגרר להארכה דרמטית לאחר שהבאסקים השיגו שער שוויון בדקה ה-90 וקבעו מהפך בפתיחת הארכה.

בילבאו הייתה הקבוצה העדיפה במרבית דקות המשחק, ולמרות שהייתה בפיגור עד הדקות האחרונות במשחק, הצליחה להכניע את הקטלונים שהתפרקו לקראת דקות הסיום של המשחק. הקפטן הארגנטינאי ביצע עבירה ללא כדור בדקה ה-120 של המשחק על אסייר ויאליברה, כובש השער הדרמטי בדקה ה-90, וראה את הכרטיס האדום במשחק.

אז מה היה בעצם במשחק הגמר הערב? זה התחיל בצורה חיובית עבור בארסה, שקיבלה בחזרה את מסי אחרי הפציעה שהשביתה אותו בחצי הגמר נגד סוסיאדד. ה"פרעוש" היה מעורב בשער היתרון של קבוצתו, שהגיע בדקה ה-40 מרגלו של אנטואן גריזמן. בילבאו מצדה הגיבה בתוך שתי דקות, כאשר אוסקר דה מרקוס ניצל סגירה רעה של ג'ורדי אלבה והכניע את מארק-אנדרה טר שטגן.

מסי יורד מהמגרש. כרטיס אדום ראשון במדי ברצלונה | David Ramos/Getty Images

גריזמן היה גם האיש שהעלה שוב את ברצלונה ליתרון בדקה ה-77, והיה נדמה שהגביע יהיה שייך לבלאוגרנה בסיום הערב, אבל ויאליברה המחליף היה במקום הנכון בדקה ה-90 ושלח את המשחק להארכה. ארבע דקות בלבד מחידוש המשחק אינאקי וויליאמס סיפק רגע קסום כאשר סובב כדור מרהיב לחיבורים של טר שטגם וניצח את המשחק עבור אתלטיק בילבאו.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים | הטוויטר הרשמי של אתלטיק בילבאו

הרכבים

ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן, סרג'יניו דסט (אוסקר מינגסה, 46), רונאלד אראוחו, קלמנט לנגלה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס (ריקי פוץ', 97), פרנקי דה יונג, פדרי (מיראלם פיאניץ', 88, פרנסיסקו טרינקאו, 105), ליאו מסי, עוסמאן דמבלה (מרטין בריית'ווייט, 88), אנטואן גריזמן.

אתלטיק בילבאו: אונאי סימון, אנדר קאפה (אלכס ברנגר, 81), יראי אלברס, איניגו מרטינס (אונאי נונייז, 95), מיקל בלנסיאגה (לקוואה, 83), דני גרסיה, אונאי ונסדור (מיקל וסגה, 81), אוסקר דה מרקוס, איקר מוניאין, ראול גרסיה (אסייר ויאליברה, 83), אינאקי וויליאמס.

מהלך המשחק

דקה 26, איום מסוכן ראשון במשחק: אתלטיק בילבאו נראתה חדה יותר בדקות הפתיחה, קאפה ניסה להכניע טר שטגן ממרחק וסחט קרן מהשוער הגרמני.

מארק אנדרה טר שטגן | Quality Sport Images/Getty Images

דקה 37, מסי נכנס למשחק: הקפטן ניסה לכבוש ממרחק, הכדור שלו היה קרוב למסגרת של סימון, אבל רק שרק ליד עמוד השער.

דקה 40, 0:1 לברצלונה! אחרי מספר ניסיונות כושלים, מסי וג'ורדי אלבה הצליחו לייצר מהלך משותף אשר הוביל לשער של גריזמן.

אנטואן גריזמן, אונאי סימון | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images
גריזמן חוגג עם אלבה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

דקה 42, אתלטיק בילבאו חזרה ל-1:1! זה היה מהיר! וויליאמס מצא את דה מרקוס בתוך הרחבה, הקשר ניצל סגירה רעה של אלבה כדי להכניע את טר שטכן מקרוב.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים | David Ramos/Getty Images

דקה 57, שער של בילבאו בוטל: שראול גרסיה נגח לרשת של טר שטגן וחגג את היתרון של קבוצתו, אך בדיקת VAR הראתה כי הקשר הוותיק היה בנבדל והשער נפסל בצדק.

דקה 77, 1:2 לברצלונה! התקפה מהירה באגף השמאלי הגיעה לג'ורדי אלבה, שראה את התנועה של גריזמן בתוך הרחבה ומסר לו בתזמון מושלם, הצרפתי השלים צמד מקרוב.

גריזמן. צמד במשחק | David Ramos/Getty Images

דקה 90, בילבאו חזרה ל-2:2! איזו דרמה במשחק הגמר. כדור חופשי של מוניאין נחת על הרגל של ויליברה, שקבע שוויון קריטי עבור קבוצתו.

ברצלונה לא מאמינה שזה קרה לה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

הארכה

דקה 94, 2:3 לאתלטיק בילבאו! הבאסקים השלימו מהפך במשחק עם גול מרהיב של וויליאמס, שסובב כדור גדול לחיבורים של טר שטגן במרחק.

דקה 120, כרטיס אדום למסי! ההתפרקות של ברצלונה הושלמה כאשר הקפטן שלה פגע בוויאליברה ללא כדור וראה את הכרטיס האדום הישיר.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי