ללא מסי ועם מאזן עגום בלעדיו, ברצלונה יוצאת לאלצ'ה

ליאו מסי | Quality Sport Images/Getty Images

הבלאוגרנה ניצחו רק שלושה מתוך שמונת משחקי הליגה האחרונים מהם נעדר הקפטן. מצד שני, היסטוריית המפגשים עם העולה החדשה דווקא מעודדת. קומאן שוב מתח ביקורת על החטאות הפנדלים. וגם: ההחלטה החשובה בעניין דמבלה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שגברה בקושי על קורנייה מהליגה השלישית ועלתה שלב בגביע המלך, ברצלונה תשוב מחר (ראשון) לליגה הספרדית ותצא למשחק חוץ נגד אלצ'ה במסגרת המחזור ה-20, במה שיהיה המפגש הרשמי הראשון בין השתיים העונה לאחר שבסיבוב הראשון המשחק ביניהן נדחה, כיוון שהבלאוגרנה סיימו את העונה שעברה מאוחר וחזרו מהפגרה אחרי הקבוצות האחרות. לפני כארבעה חודשים, בארסה ניצחה 0:1 את אלצ'ה בגביע גאמפר המסורתי.

ליונל מסי ייעדר מחר פעם נוספת מסגל הקבוצה הקטלאנית, זכר להשעיה שספג בעקבות הכרטיס האדום בגמר הסופר קופה. ברצלונה ניצחה שלושה משחקי ליגה בלבד מתוך שמונת האחרונים שלה ללא הקפטן ובחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה בלעדיו, היא השיגה שלוש נקודות רק במקרה אחד. יחד עם זאת, סגנית האלופה בלתי מנוצחת בשמונת הביקורים האחרונים שלה אצל אלצ'ה בכל המסגרות, כאשר שלושה מתוכם הסתיימו בתיקו ובארסה שמרה על רשת נקייה בחמשת האחרונים.

מלבד מסי, ברצלונה תחסר גם את ג'רארד פיקה, פיליפה קוטיניו, סרג'י רוברטו ואנסו פאטי הפצועים: "היו לנו משחקים שבהם המחליפים שיחקו והקבוצה השתפרה", אמר המאמן רונאלד קומאן, "קשה להוכיח את עצמך כשיש לך מעט הזדמנויות. אנחנו צריכים להגביר את התחרות בחלק מהעמדות". בתקשורת המקומית ממשיכים לעסוק במאזן הפנדלים הגרוע של הבלאוגרנה, שהחטיא שבע מתוך 12 הבעיטות האחרונות שלהם מהנקודה הלבנה. כשנשאל מי יבעט במקרה של שריקה לפנדל בהיעדרו של מסי, קומאן השיב: "אנחנו צריכים עוד בועטים איכותיים, שיבקיעו. שבע החטאות מ-12 בעיטות זה יותר מדי. מחר נחליט באסיפה המקצועית על שני שחקנים שיוכלו לבעוט, אבל המילה האחרונה תמיד תהיה של הקפטן".

שחקן ספציפי שהעסיק את העיתון הקטלאני "ספורט" היום, הוא עוסמאן דמבלה שלגביו יצטרכו במועדון לקבל החלטה בקרוב, שכן הוא מסיים את חוזהו ב-2022. בקטלוניה נכתב כי מיד עם כניסתו של הנשיא החדש שייבחר, אחת המשימות הראשונות תהיה לשבת עם דמבלה על שולחן הדיונים ולהכריע: האם להחתים אותו על חוזה חדש, או למכור אותו לכל המרבה במחיר כדי להימנע מעזיבה שלו בחינם ולהחזיר חלק מההשקעה העצומה שנעשתה עליו ב-2017.

דמבלה. יאריך חוזה או יימכר? | Eric Alonso/Getty Images
עוד באותו נושא: ליאו מסי, עוסמאן דמבלה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי