צפו: וייסמן עלה מהספסל וכבש אחרי דקה נגד לבאנטה

גביע ספרדי: הישראלי עלה מהספסל בפיגור 3:1 בדקה ה-65, התגנב לרחבה וכבש בנגיעה הראשונה, אך קבוצתו הפסידה 4:2 והודחה בסיום. צמד של איגלסיאס בהארכה סידר לבטיס 1:3 על סוסיאדד. ויאריאל ניצחה 0:1 את ג'ירונה

(גודל טקסט)

צפו בשער של שון וייסמן

משחקי רבע גמר הגביע הספרדי המשיכו הערב (שלישי) עם שלושה משחקים, כשבמוקד, ריאל ויאדוליד של שון וייסמן אירחה את לבאנטה. כזכור, הסגולים הצליחו לעבור בשיניים את השמינית עם ניצחון 1:4 על פנייה דפורטיבה, אך הערב, נאלצו להתמודד עם יריבה הרבה יותר חזקה. במשחקים הנוספים, ויאריאל הדיחה את ג'ירונה עם 0:1 בחוץ, בטיס ניצחה 1:3 את ריאל סוסיאדד בתום הארכה.

וייסמן פתח על הספסל אך ההתחלה הייתה טובה עבור קבוצתו. בדקה ה-13, קיקה פרס מצא את טוני וייה עם כדור עומק נהדר. טוני נשאר קור רוח מול השוער ושחרר בעיטה שטוחה לרשת. 0:1 לויאוליד. אך משם העניינים התחילו להסתבך, ברדהי השווה את התוצאה בדקה ה-23, ורגע לפני הירידה למחצית, מיקל מלסה קבע את המהפך לאחר טעות ענקית בהגנת הסגולים. 1:2 ללבאנטה במחצית.

לבאנטה רכבו על המומנטום גם במחצית השנייה, ובדקה ה-59, קוקה היה במקום הנכון ובזמן הנכון, זינק על ריבאונד ובעטה מקרוב בעיטה חזקה לפינה הימנית שהעניקה 1:3 ללבאנטה. עבור סרחיו סוריאנו זה היה הקש ששבר את גב הגמל והוא ערך שלושה חילופים מהירים, והחלוץ הישראלי נכנס בסערה. מיד באותה דקה (65), וייסמן התגנב לרחבה, השתלט מהאוויר על הרמה מצוינת של אוריאנה ושלח את הכדור בנגיחה לרשת! וייסמן כובש, ויאדוליד מצמקת ל-3:2.

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

השער של וייסמן לא הספיק, כי בדקה ה-80, המחליף, רובן אלקארז הכשיל בטיפשות את פיזארו, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. לאחר החלטת VAR, השופט נשאר עם ההחלטה המקורית, לואיס מוראלס ניגש לכדור העונשין, כבש והדיח את ויאדוליד באופן רשמי, שתתרכז מעתה בליגה. 2:4 ללבאנטה בסיום.

בטיס – ריאל סוסיאדד 1:3 (בתום הארכה)

שלושה ימים בלבד לאחר ששתי הקבוצות נפגשו בליגה הספרדית, במשחק אשר הסתיים ב-2:2 סוער, הערב הן סיפקו משחק דרמטי נוסף. כבר בפתיחה ניתן היה להיות את המשחק האגרסיבי של שתי הקבוצות, ובדקה ה-13 מיקל אויארסאבל מצא את הרשת של ג'ואל רובלס.

בפתיחת המחצית השנייה סוסיאדד ספגה מכה גדולה כאשר אסייר ייראמנדי ספג כרטיס צהוב שני והורחק, אך למרות הלחץ הרב שהיא הייתה נתונה אליו, היא החזיקה מעמד. בדקה ה-75 החסרון המספרי התאזן בעקבות כרטיס אדום ישיר שספג טוני סנאבריה, אך שלוש דקות לאחר מכן סרחיו קנאלס איזן בין הצדדים ושלח את המשחק להארכה מותחת.

שחקני בטיס חוגגים עם איגלסיאס | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

עוד לפני השריקה להארכה, בוחרה איגלסיאס עלה מהספסל של מנואל פלגריני על מנת לעזור לבטיס, ואותו איגלסיאס גם כבש בדקה ה-96 והשלים מהפך עבור האנדלוסים. בדקה ה-111 איגלסיאס השלים צמד עבורו וחתם את זהות העולה לשלב רבע הגמר.

תוצאה נוספת
ג'ירונה – ויאריאל 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי