מסי כבש, ברצלונה ברבע גמר הגביע לאחר 1:2 על ראיו ואיקאנו

הפרעוש ששב מעונש הרחקה, איזן זמנית את התוצאה בדקה ה-70 לאחר בישול של גריזמן ודה יונג קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-80. גרסיה כבש ראשון לזכות הקבוצה מליגת המשנה, קודם לכן סביליה הביסה 0:3 את ולנסיה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה פגשה הערב (רביעי) את ראיו ואיקאנו מליגת המשנה במסגרת שמינית גמר גביע המלך ובדיוק כמו בסיבוב הקודם נגד קורנלה, הקטאלונים התקשו מול הקבוצה מפרברי מדריד, שאף עלתה ליתרון מפתיע, אך ברצלונה עשתה את המוטל עליה וקיבלה את הכרטיס לרבע הגמר הודות ל-1:2 לא ממש משכנע, אבל הבשורות הטובות הן שליאו מסי חזר מעונש הרחקה, סיפק הופעה מוצלחת ומצא את הרשת. קודם לכן סביליה עלתה גם היא לרבע הגמר לאחר 0:3 אדיר על ולנסיה.

במחצית הראשונה לא נכבשו שערים, אך רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. ברצלונה כמובן החזיקה בכדור כמעט לאורך כל הדרך והגיעה לשתי הזדמנויות אדירות של פרנקי דה יונג (20) וריקי פוץ' (35) אך השניים פגשו רק את המשקוף והמארחת נמנעה מפיגור בתום 45 דקות.  

גם המחצית השנייה החלה עם בעיטה למשקוף, כאשר ליאו מסי ניגש לכדור חופשי מזווית קשה בדקה ה-49 וגם הוא נעצר רק בעמוד ובדקה ה-63 המארחת הענישה ממתפרצת אדירה שהסתיימה ברגליו של פראן גרסיה.

אולם היתרון המפתיע לא החזיק זמן רב וברצלונה כבשה את השוויון בחלוף שבע דקות בעקבות בישול של אנטואן גריזמן למסי והמהפך הושלם עשר דקות לסיום ממהלך שהחל אצל מסי, עבר דרך ג'ורדי אלבה ונגמר בכיבוש קל של דה יונג שקבע את תוצאת המשחק והצליח למנוע מבוכה גדולה.

ליאו מסי | Irina R. Hipolito / Europa Press Sports via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 20: הזדמנות גדולה ראשונה לברצלונה. פירפו העביר כדור עומק לדה יונג שתוך כדי החלקה שחרר בעיטה מסוכנת שנעצרה רק במשקוף של המארחת.

דקה 35: טרינקאו נכנס לרחבה באין מפריע ובעט כדור שנעצר על ידי השוער, פוץ' השתלט על הכדור החוזר ועבר שחקן הגנה, אך כמו דה יונג גם הקשר פגש רק את המשקוף.

דקה 49: עוד הזדמנות גדולה של ברצלונה שגם הפעם הסתיימה במשקוף, הפעם זה היה תורו של ליאו מסי שבעט כדור חופשי מסוכן מ-20 מטרים.

ליאו מסי | Irina R. Hipolito / Europa Press Sports via Getty Images

דקה 63, ראיו ואיקאנו עלתה ל-0:1! בניגוד גמור למהלך המשחק המארחת כבשה ראשונה. מרטין עבר את פירפו בקלות יתרה ובעט כדור שנעצר את ידי נטו, גרסיה הגיע לכדור החוזר וגלגל מקרוב לרשת.

דקה 70, ברצלונה איזנה ל-1:1! דה יונג העביר מסירת אומן לגירזמן, הצרפתי פרגן למסי שכבש מקרוב את אחד השערים הכי קלים בקריירה שלו.

דקה 80, ברצלונה עלתה ל-1:2! מסי מצא את אלבה שהעביר רוחב לדה יונג וההולנדי השלים מהפך עם דחיקה מקרוב.

אנטואן גריזמן | ברצלונה, האתר הרשמי

סביליה – ולנסיה 0:3 (צפו בתקציר)

הקבוצה של ז'ולן לופטגי התגברה רק בהארכה על לגאנס מליגת המשנה אך הפעם לא הותירה סיכוי לוולנסיה הדועכת ששיחקה בהרכב משני וכצפוי לא הצליחה להוות יריב ראוי. חוסה גאיה, קרלוס סולאר, מוי גומס, דניס צ'רישב והשוער חואנמה דומנש היו חלק מהשחקנים שפתחו על הספסל. האנדלוסים סגרו עניין תוך מחצית אחת עם בליץ של 18 דקות במהלכו כבשו שלושה שערים.

בדקה ה-20 הגיע הראשון: מרקוס אקוניה הרים כדור קרן והחלוץ ההולנדי נגח בחוזקה, 0:1. בדקה ה-33 הפעם היה תורו של סוסו לסייע לחלוץ. כעבור חמש דקות איבן ראקיטיץ' סגר עניין בהקפצה נפלאה מעל השוער כבר בעוד שלושה ימים תפגוש סביליה הרביעית את אייבר במשחק חוץ חשוב, ולנסיה (מדורגת רק במקום ה-14 בליגה) תפגוש את אלצ'ה.

איבן ראקיטיץ', לוק דה יונג | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images
איבן ראקיטיץ' חוגג עם שחקני סביליה | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי