ברצלונה בטירוף אחרי ה-3:5 בגביע: "כדורגל מדהים". גריזמן להט

שחקני ברצלונה חוגגים | Fran Santiago/Getty Images

קומאן התמוגג מהמהפך של ברצלונה נגד גראנדה ("מנטליות נפלאה, צעד אדיר קדימה") ותקף את פ.ס.ז': "זה חוסר כבוד שהם מדברים על מסי". הצרפתי היה מעורב ב-11 שערים ב-2021, הכי הרבה בספרד. "הירואי וחייתי", נכתב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עוד מפגן כוח של ברצלונה. הקבוצה של רונאלד קומאן המשיכה את הכושר האדיר שלה כאשר ניצחה אתמול (רביעי) 3:5 את גרנאדה בהארכה בדרך לחצי גמר גביע המלך. הקטלאנים פיגרו 2:0 עד הדקה ה-87, אך ג'ורדי אלבה השווה ממש בתוספת הזמן ובהמשך חגג צמד שני בסה"כ בקריירה בדרך ל-3:5 מטורף. האופי, שכל כך היה חסר לקבוצה בשנה וחצי האחרונות – נמצא, ובגדול. די נדיר לראות את בארסה כובשת חמישייה ללא מסי, אך הלחץ הבלתי פוסק על השער השתלם. מעבר לכך, הקבוצה כבשה שלושה שערים בהארכה לראשונה בתולדותיה.

צפו בתקציר ה-3:5 המטורף של ברצלונה:

קומאן אמר: "זה מדהים, הכדורגל מדהים. אני חושב ששיחקנו טוב והיו לנו הרבה מצבים להשוות קודם. הקבוצה הייתה לא פחות מענקית", אמר ההולנדי שלרוב לא מרבה לפאר את ביצועי שחקניו. בארסה בעטה 36 פעמים לשער, 20 מהן למסגרת – הכי הרבה מצדה בכל המסגרות מאז עונת 2013-14. "הקבוצה הציגה מנטליות מדהימה, אנחנו לא מפסיקים לנסות. אנחנו יודעים שלא היה לנו מזל, פגענו בקורה או שהשוער הדף, אבל המשכנו לנסות גם כשהיה נראה שנפסיד".

בכל מקרה, יותר משמחת הניצחון, ההולנדי היה כעוס על הדברים הרדיפה של פריז סן ז'רמן אחרי הקפטן מסי כאשר הפעם אנחל די מריה היה זה שדיבר על כך ואמר כי זה מאוד ריאלי שהשחקן יצטרף לפ.ס.ז'. "זה נראה לי חוסר כבוד כשמישהו טוען דברים כאלה, במיוחד כשהקבוצות יפגשו בליגת האלופות. זה לא הוגן ולא מכובד כלפי בארסה. כל כך הרבה אנשים במועדון שם מדברים עליו כאילו הוא שחקן שלהם".

מסי. קומאן כועס על כל הדיבורים מצד פ.ס.ז' | Carlos Gil/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

ובחזרה למשחק. עוד אמר המאמן: "התוצאה מגיעה לנו. זה היה משחק מרגש. משחקים כאלה עוזרים לך, זו הפגנת כוח". על האמירה שלו לפיו הקבוצה תתקשה לזכות בתארים: "עשינו צעד קדימה, צעד איתן, אבל צריך להיות ריאליים. זה יהיה קשה לזכות בליגת האלופות או באליפות".

כוכבי המשחק: "גריזמן תמיד עבד קשה מאוד כדי לשנות את המצב ולגרום למזל להגיע אליו. זה חשוב לו. איתו, ככה, אנחנו מסוכנים הרבה יותר. ג'ורדי אלבה הראה עד כמה הוא חשוב ואיש מפתח במשחק שלנו. הוא מבשל הרבה שערים, הוא הבקיע את ה-2:2. הוא שחקן חיוני מאוד. אני מקווה שהוא יחזור לנבחרת אך זה לא תלוי בי".

גריזמן אמר: "שערים זה חשוב אבל העבודה של הקבוצה יותר. יש לי את הביטחון של המאמן ולכן הכל קל יותר. עכשיו רק עליי להמשיך כך משחק אחר משחק. יש לנו מנטליות מנצחת, זה צריך לתת לנו ביטחון לקראת שלבי ההכרעה. אני חושב שהצגנו משחק שלם מההתחלה ועד הסוף". הצרפתי היה מעורב ב-11 שערים ב-2021, יותר מאשר כל אחד אחר

אלבה וגריזמן – גיבורים | Quality Sport Images/Getty Images

ג'ורדי אלבה סיכם: "אני מרוצה מאוד מהשערים ומהבישולים. שיחקנו טוב, הגיע לנו לנצח. אני בהחלט לא זוכר אם הבקעתי בנגיחה לפניכן. האמנו בקאמבק הזה וכך זה היה, סבלנו הרבה אבל בסופו של דבר עשינו זאת. זה ייתן לנו ביטחון אדיר להמשך".  פרנקי דה יונג שהבקיע אף הוא, שיבח את גריזמן: "הוא שחקן על, הוא כבש פעמיים ובישל שני שערים נוספים. השער שלו היה המפתח, הוא גרם לשחקני גרנאדה להתעצבן ונתן לנו את האפשרות לחזור".

אפילו בתקשורת במדריד החמיאו. "לעבור את פ.ס.ז'? מה שהיה נראה בלתי אפשרי בעבר נראה בהחלט ריאלי כרגע"  ו"בגלל היכולת הזו החתימו את גריזמן", נכתב ב"מארקה". "קאמבק עם רוח של אלופים", נכתב ב"ספורט", שם גריזמן ואלבה קיבלו את הציון 9. "הוא נראה נעדר במשך 90 דקות אבל השחקנים הגדולים מגיעים כשצריך אותם. הוא עשה זאת ובגדול", נכתב עליו. "הופעה חייתית, רמונטדה של אלופים", נכתב בשער העיתון. "בארסה קיבלה את הכרטיס לחצי הגמר אחרי משחק משוגע". "גריזמן ואלבה הם המלכים של אגף שמאל", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו".

כותרות העיתונים בספרד | צילומי מסך: "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי