לפני בטיס: קומאן חשף שיחה עם גריזמן וביקר את פיפ"א ואופ"א

ברצלונה חוזרת לליגה, המאמן סיפר על המסר שהעביר לצרפתי בקיץ: "מאמין בו מאוד". על עומס המשחקים: "חייבים לעצור את זה, זה הורג את השחקנים". אופטימיות לגבי פיקה, סרג'י רוברטו יחמיץ את פ.ס.ז'

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שהדיחה את גרנאדה מגביע המלך עם ניצחון 3:5 מטורף והתבשרה כי בחצי הגמר תחכה לה סביליה, ברצלונה תחזור מחר (ראשון, 22:00) לליגה הספרדית ותתארח אצל בטיס במסגרת המחזור ה-22. הבלאוגרנה מחזיקים ברצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות ובסיבוב הראשון הביסו את הירוקים-לבנים 2:5 בקאמפ נואו, מה שנותן להם תחושה של רוח גבית לקראת עוד משחק שבו יקוו לצמצם את הפער מהמוליכה אתלטיקו מדריד, אשר עומד כעת על 10 נקודות.

המאמן רונאלד קומאן פרסם היום את הסגל להתמודדות ומי שנעדר ממנו, כצפוי ולצערה של סגנית האלופה, הוא סרג'י רוברטו שרק חזר להרכב במשחק הגביע האחרון ושוב נפצע בשריר הארבע-ראשי, פציעה שאמורה להשביתו עד החודש הבא ובוודאות תמנע ממנו להשתתף במפגש הראשון עם פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות.

פצוע נוסף שנעדר כבר תקופה ארוכה הוא ג'רארד פיקה. ב"ספורט" הקטלאני דווח היום כי קצב ההתאוששות של הבלם משביע רצון וכי נראה שההחלטה שלו להימנע מניתוח לשיקום הרצועה הצידית בברכו הסתברה כנכונה. פיקה, שיצר כותרות אתמול בעקבות חילופי דברים שלו עם המועמד לנשיאות המועדון, אמנם לא צפוי להיות כשיר למשחק הראשון מול פ.ס.ז' בעוד 10 ימים, אולם לפי התקשורת המקומית קיימת אופטימיות שיוכל לשחק בגומלין שייערך ב-10 במרץ.

בינתיים, במסיבת העיתונאים לקראת בטיס קומאן התייחס שוב לנושא השיפוט, אחרי הפנדל השנוי במחלוקת שנשרק לזכות גרנאדה במשחק האחרון: "היו החלטות חסרות מזל מבחינתנו, אבל לא אגיד שהשופטים נגדנו. הם שורקים מה שהם רואים ויש גם את ה-VAR. בגרנאדה לדעתי לא היה מוצדק לשרוק פנדל, אבל זה מה שהוחלט ואני תמיד חושב שהשופט הגון, ולא אם הוא לטובת קבוצה כזו או אחרת".

ההולנדי דיבר על השיפור של גריזמן, שסוף סוף נראה כמי שמתחיל לפרוע שטרות: "אני זוכר את שיחת הטלפון שעשיתי איתו כשחתמתי בבארסה. אמרתי לו שאני מאמין בו מאוד, אני יודע שהוא לא היה אפקטיבי בהתחלה כמו בזמן האחרון. מעולם לא הטלתי בו ספק והוא יודע לבקר את עצמו. הוא חשוב חשוב שתמיד עבד כדי להשתפר ולתת את המקסימום, אי אפשר לבקש ממנו יותר".

ב"ספורט" נכתב היום כי ברצלונה היא "מלכת המשחקים הליליים", שכן 24 מתוך 31 המשחקים שלה העונה התקיימו בשעה 22:00 (שעון ישראל) לכל המוקדם. גם השבוע יתקיימו המשחקים נגד בטיס וסביליה באותה שעה ולמרות זאת, קומאן העדיף להחזיר את השחקנים לביתם ולא להעביר את הלילות בעיר סביליה: "נכון שהמשחקים מסתיימים מאוחר, אבל אני דוגל בלישון בבית. גם השחקנים מעדיפים את זה. היו לנו 12 משחקים השנה ו-11 רצופים בחוץ, אם כוללים את זה של רביעי הקרוב. הלוואי שפיפ"א ואופ"א ישקלו להפחית את כמות המשחקים, זה יותר מדי והלו"ז הזה הורג את השחקנים. אנחנו חייבים לעצור את המצב הזה, יש הרבה פציעות בגלל העומס והנסיעות".

גריזמן חוגג עם אלבה. מתחיל לפרוע שטרות | Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי