ליאו מסי הקדים את כריסטיאנו רונאלדו וזכה בתואר שחקן העשור

ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו | ספורט1 / Getty images

הפדרציה הבינלאומית להיסטוריה וסטטיסטיקה הכריזה על כוכב ברצלונה כשחקן הטוב ביותר בין השנים 2011-2020, הפנומן הפורטוגלי דורג שני ואת הפודיום סגר אנדרס אינייסטה. היכן דורגו ניימאר ולבנדובסקי?

(גודל טקסט)

הפדרציה הבינלאומית להיסטוריה וסטטיסטיקה בכדורגל פרסמה היום (שני) את תוצאות הסקר הכי גדול ויוקרתי שלה – מיהו הכדורגלן הטוב ביותר בעולם בעשור האחרון, משמע בין השנים 2011 ל-2020. כצפוי, הקרב היה בין ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו ומי שיצא עם ידו על העליונה הוא "הפרעוש".

ליאו מסי, כוכב ברצלונה, זכה בתואר "פלימייקר העונה" של הפדרציה בשנים 2015, 2016, 2017 ו-2019 בעוד כריסטיאנו רונאלדו נבחר לכובש המצטיין של הפדרציה בשנים 2014 (יחד עם לואיס סוארס), 2015 ו-2020 (התוצאות מתייחסות לינואר עד דצמבר של אותה שנה בלבד ולליגות מקומיות בלבד), וכמובן שהקרב על תואר השחקן הטוב בעולם הוכרע ביניהם. במקום השלישי על הפודיום ניצב אנדרס אינייסטה, שזכה בתואר "פליימייקר השנה" ב-2012 וב-2013.

למקום הרביעי ברשימת שחקן השור הגיע ניימאר על הישגיו בברצלונה ובפריז סן ז'רמן, סרחיו ראמוס מריאל מדריד הגיע חמישי, שחקני באיירן מינכן מנואל נוייר ורוברט לבנדובסקי במקומות השישי והשביעי בהתאמה, שוער נוסף שברשימה הוא ג'יאנלואיג'י בופון (יובנטוס) שדורג שמיני ואת העשירייה סוגרים זלאטן איברהימוביץ' (מילאן) ולוקה מודריץ' (ריאל מדריד).

ליאו מסי, שחקן העשור של IFFHS | IFFHS

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי