בצרפת הלבישו את מסי במדי פ.ס.ז', בספרד תקפו: "הטרדה מוחלטת"

ליאו מסי | Fran Santiago/Getty Images

שבוע למפגש ביניהן בשמינית הגמר בברצלונה כעסו על שער עיתון "פראנס פוטבול" ("התגרות דרך ספקולציות") שם נטען כי ישנו מכתב סודי של הצרפתים לקפטן. גם וראטי קרא לארגנטינאי להצטרף. אראוחו ייעדר מהמשחק

(גודל טקסט)

בעוד שבוע בדיוק תארח ברצלונה את פריז סן ז'רמן למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. בינתיים, עוד לפני 90 דקות של קרב אדיר על כר הדשא – "המלחמה" בין הקבוצות ממשיכה בתיווך התקשורת. הנושא: ליאו מסי כמובן, והדיבורים הבלתי פוסקים מצד סגנית אלופה אירופה על האפשרות לצרפו בקיץ כשחקן חופשי. כעת, כשתמונתו של מסי במדי פ.ס.ז' הופיעה בשער עיתון "פראנס פוטבול" – הכעס בשורות הספרדים גבר.

בשער העיתון על רקע התמונה המעוצבת לא נכתב רק על ניימאר כדמות מפתח בפיתוי מסי או על כך שהמנהל המקצועי לאונרדו עובד על העסקה מאחורי הקלעים. נחשפו "סודות מהמבצע המורכב" ואף נכתב כי ישנו "מכתב סודי של פ.ס.ז' למסי". כך נכתב בעיתון: "'פראנס פוטבול' בדק עם המומחים השונים באיזה תנאי הארגנטינאי עשוי לנחות". עלה רעיון לממן את שכר העתק שלו בדומה למה שקיבל דיוויד בקהאם בתקופתו במועדון.

אנחל די מריה, חברו לנבחרת ארגנטינה, כבר אמר כי "יש סיכוי גבוה" שמסי ייצטרף לפ.ס.ז', והאחרון שהתייחס לכך היה מרקו וראטי, הקשר האחורי שיצטרך להצר את צעדיו בעוד כשבוע. "כמובן שהייתי רוצה לשחק עם מסי. הייא נותן לו ולניימאר את הכדור כדי שאוכל להישאר מאחור, להסתכל וליהנות. זה יהיה דבר נפלא אם הוא יהיה איתנו, עוד פינוק אמיתי שהכדורגל ייתן לי".

שער עיתון "ספורט" | צילום מסך: "ספורט"

בספרד הגיבו. "הטרדה מוחלטת" ו"בריונות טוטאלית" נכתב בשער עיתון "ספורט". "פראנס פוטבול הלביש את מסי במדי פ.ס.ז' וממשיך להתגרות בבארסה דרך ספקולציות ומחמם את האווירה שבוע לפני המשחק".

רונאלד קומאן המאמן וז'ואן לאפורטה שמועמד לנשיאות כבר דיברו על כך שפ.ס.ז' מתנהלת בחוסר כבוד. מסי עצמו אמר בעבר שלא יקבל שום החלטה עד לסיום העונה. בינתיים קומאן יצטרך להתמודד עם בעיה אחרת – הבלם רונאלד אראוחו שנפצע בניצחון האחרון, ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ את שמינית הגמר. לגומלין הוא צפוי להגיע בזמן. בארסה תישאר עם בעיות קשות בהגנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי