די מריה: "סיכוי טוב שמסי יגיע'". ניימאר רמז על עתידו

אנחל די מריה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

הקשר ששבר בצורת ארוכה והצטיין ב-0:3 על נים, הרגיז את ברצלונה. ניימאר צייץ: "אני אוהב אותך פ.ס.ז'", והארכת חוזהו היא עניין של זמן. פוצ'טינו: "היה חשוב להגיב לאחר ההפסד". וגם: המערך החדש מבריק לאמבפה?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אמנם היא עדיין נותרה במקום השלישי בטבלה אך פריז סן ז'רמן חזרה למסלול הניצחונות כשהביסה אתמול (רביעי) 0:3 את נים ושמה מאחור את ההפסד האחרון. הקבוצה, שהמשיכה במגמה ההתקפית עם ה-4:4:2 של מאוריסיו פוצ'טינו, הסתדרה נהדר גם ללא ניימאר המוצהב. על אף שלא שיחק, ניימאר תפס את מרבית תשומת הלב כשצייץ בשעת לילה מאוחרת: "אני אוהב אותך, פ.ס.ז'" עם סמיילי של לבבות וסימון שלו עם הידיים. זה מגיע על רקע הדיווחים על כך שסיכם על חוזה חדש במועדון ונראה שהאוהדים יכולים להיות רגועים.

ובחזרה למשחק. אנחל די מריה שבר בצורת ארוכה בת 12 משחקים ללא שער, מאז השבעה בנובמבר. ב"לאקיפ" פרגנו לקשר: "הארכת החוזה שלו איטית, משום מה, אתמול הוא היה ה-MVP והוכיח שאפשר לסמוך עליו. הוא תמיד מוסיף את הצבע". די מאריה הצליח להרגיז את אנשי ברצלונה כשנשאל על ליאו מסי חברו מנבחרת ארגנטינה: "לדעתי יש סיכוי טוב שהוא יצטרף אלינו. אני מקווה שכן. אנחנו רגועים, דברים יכולים להתפתח".

על הניצחון: "אמרתי את זה אחרי המשחק הקודם – עשינו יותר מדי טעויות, לא שיחקנו כפי שאנחנו רגילים, היה מביך עבורנו לאבד את הדרך ככה. היינו צריכים להראות את פ.ס.ז' האמיתית וזה קרה הערב (אתמול). שיפרנו את הכדורגל שלנו והכי חשוב שניצלנו הזדמנויות. לא הייתה לנו ברירה אלא לנצח. זה נהדר לכבוש ולבשל אבל הכי חשוב זה לנצח. אני מקווה שננצח גם את מארסיי, היא יריבה קשה". לגבי חוזהו אמר: "אני מאושר בפ.ס.ז', זה הכי חשוב".

ובחזרה למשחק, פוצ'טינו היה מרוצה: "אני שמח מאוד, זה היה משחק מצוין. אני שמח כי היה לנו חשוב לחזור לנצח רגע אחרי לוריין שם הותרנו רושם לא טוב ורגע לפני מארסיי שכולם יודעים איזה משחק חשוב זה עבורנו – זה יותר מסתם משחק, דרבי. יש לנו את התשוקה ועכשיו אנחנו נתמקד במשחק הזה. אני חושב שבמחצית השנייה, לא במודע – התחלנו כבר לשמור כוחות ולחשוב על המשחק הבא. הקבוצה הייתה צריכה להשיג ניצחון לפני הדרבי".

המאמן סיפר על השיקולים הטקטיים שלו: "אני מאוד מרוצה מדי מריה, הוא משחק נהדר ומאוד מעורב. הוא חשוב לנו, הוא כאן כבר שנים". לגבי אמבפה והאם הוא טוב יותר במערך ה-4:4:2, ענה: "לא מספר שבועות של עבודה, אנחנו מחפשים את המערך הטוב ביותר עבור הקבוצה. יש לו יותר חופש, אני מרוצה ממנו בעמדת החלוץ".

קיליאן אמבפה, פבלו סראביה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

פאבלו סראביה שפתח לראשונה בהרכב תחת פוצ'טינו: "היה חשוב לחזור למסלול אחרי ההפסד האחרון. אנחנו רוצים את הפסגה. היה לי חשוב להבקיע. זה חודש לא פשוט כי הגיע מאמן חדש ושינינו דברים. היה לי חשוב להראות שאני עדיין כאן ויכול לשחק ולהיות דומיננטי. אני רוצה לעזור לקבוצה".

"פ.ס.ז' הייתה רעבה מאוד בעקבות התאונה מהמשחק האחרון ולא הותירה סיכוי לקבוצה", נכתב ב"לאקיפ". בקבוצה ממתינים לחזרתו של השוער קיילור נבאס שנעדר גם מהמשחק אתמול. למשחק הבא מעבר לניימאר ישוב גם מרקו וראטי שריצה השעיה בשל צהובים.

מאוריסיו פוצ'טינו | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי