"בארסה כושלת נגד הגדולות". קומאן כעס על הפנדל, בסביליה עקצו

הקטלאנים נכנעו 2:0 לסביליה בחצי הגמר הראשון, ב"אס" הזכירו את מאזן האימה נגד הקבוצות הבכירות. "זו משימה כמעט בלתי אפשרית", נכתב. המאמן התאכזב מהשיפוט, סוסו הגיב בלעג לטענות של פדרי. מסי שלח מרפק?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הריצה המטורפת של ברצלונה נעצרה אתמול. אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ותשעה אם מסתכלים על משחקי החוץ בלבד – הקבוצה של רונאלד קומאן נכנעה 2:0 לסביליה בפיחואן במשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך. ליאו מסי לא הצליח לכבוש נגד היריבה האהובה עליו מולה הבקיע 37 שערים בקריירה. זה היה ההפסד השביעי של בארסה העונה. כלי התקשורת חלוקים. בשער "ספורט" נכתב "תעשו עוד רמונטדה", בדיוק כפי שקרה לפני שנתיים, אז בארסה נכנעה באותה התוצאה בפיחואן ונקמה באנדלוסים עם 1:6 אדיר בקאמפ נואו. ב"מונדו דפורטיבו" נכתב בהפך המוחלט: "משימה כמעט בלתי אפשרית". "סמואל אומטיטי נכשל בעוד מבחן" ו"טעויות בהגנה מצריכות הישג אדיר בגומלין", היו חלק מהכותרות. הצרפתי קיבל את הציון הנמוך שלוש.

אולי אחת הסיבות לפסימיות נעוצה במאזן של ברצלונה העונה נגד הגדולות, דבר שזכה לכתבה גדולה ב"אס" המזוהה עם מדריד. "ברצלונה הפכה לקטנה נגד הקבוצות הגדולות". והרי, הקטלאנים נכנעו 3:1 לריאל מדריד בביתם בקלאסיקו, הובסו 3:0 נגד יובנטוס בקאמפ נואו גם כן והפסידו 1:0 לאתלטיקו מדריד במשחק החוץ. מעבר לכך, בארסה לא הצליחה לנצח את סביליה במשחק הליגה. "ביום שלישי מגיעה ליגת האלופות, המקום בו הקבוצה צריכה להציג את הכוח שלה".

קומאן זעם כמובן על הפנדל שלא נשרק ואמר בעמדת הראיונות לאחר המשחק: "היינו צריכים לקבל פנדל, אם היה VAR – אז היו צריכים לפסוק על פנדל ולהתערב. היו טעויות במשחק הזה. אני לא בא בטענות לשופט עצמו, אבל אי אפשר לשכוח את הפנדל כי זה היה אירוע מכריע".

שער עיתון "ספורט" | צילום מסך: "ספורט"

העצבים שלטו בבארסה. השוער מארק אנדרה טר שטגן שרשם משחק טוב על אף השערים שספג, סימן תנועת השתקה לנערים מביאי הכדורים בפיחואן והיה עצבני". ברשתות החברתיות פורסמו תמונות של ליאו מסי שולח מרפק אל עבר פניו של ז'ואן ז'ורדן מה שזכה להתעלמות מצד השופט.

על המשחק אמר המאמן: "התוצאה היא עונש קשה מדי, היינו צריכים להשיג תוצאה טובה יותר. שיחקנו טוב, נלחמנו, היו לנו הזדמנויות והתוצאה לא הוגנת, זה לא שיקף את מה שקרה. פגשנו קבוצה מאוד פיזית, הקבוצה תמיד נלחמת. יש הרבה משחקים אבל אנחנו עומדים בקצב. היינו עדיפים במחצית השנייה ויש תקווה למשחק הבית. בבית, ברצלונה מסוגלת לכל דבר".

טר שטגן. היה עצבני | Joaquin Corchero / Europa Press Sports via Getty Images

עוד אמר: "מסי החמיץ מצב מצוין ואז ספגנו מן הצד השני. הייתי חותם על התוצאות שהשגנו במשחקים האחרונים מחוץ לבית למרות שהייתי מעדיף לו היינו מפסידים בליגה". המאמן התייחס לסמואל אומטיטי ששיחק במקום קלמנט לנגלה: "קיבלתי החלטה טכנית, יש הרבה סיבות. השארנו יותר מדי שטחים במהלך השער הראשון. אומטיטי שגה כמו כולם, זה לא הוגן לבקר אותו. כולם מנצחים וכולם מפסידים יחד".

הקשר הצעיר פדרי התלונן גם הוא. "לא התחלנו טוב את המשחק, הם שלטו במרכז השדה. היו לנו הזדמנויות. הגיע לנו פנדל ברור, אני לא יודע אם העבירה הייתה ברחבה או מחוצה לה, אבל כמובן שיש לנו תקווה והכל אפשרי. בגרנאדה הוכחנו את האופי שלנו". לאחר המשחק מי שעקץ היה סוסו, קשרה של סביליה, שצייץ מחדש את הציוץ של "אל צ'ירינגיטו" והגיב בסמיילים של בכי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי