זידאן התייחס לחיזורים מהנבחרת, ריאל תשיג ניצחון שלישי ברציפות?

זינדין זידאן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

האלופה תארח את ולנסיה בראשון עדיין בסגל חסר מאוד למרות שקרוס, קרבחאל ו-ואסקס יחזרו. ויניסיוס יירד לספסל. נשיא ההתאחדות הבהיר כי המאמן הוא המועמד הבכיר לרשת את דשאן, זיזו הגיב. וגם: על מצבו של הזאר

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תנסה להמשיך במרדף שלה אחרי אתלטיקו מדריד כשתארח מחר (ראשון) את ולנסיה בתקווה להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות (במחזור הקודם גברה 0:2 על חטאפה) ואולי גם לנקום על התבוסה 4:1 במאסטייה בסיבוב הקודם. השתיים יפגשו בדרבי בשבעה במרץ והבלאנקוס רוצים לנצח בשלושת משחקי הליגה עד אז. זינדין זידאן היה ברור: "נותרו 48 נקודות בקופה, אנחנו הולכים להילחם ולנצח כמה שיותר משחקים. אנחנו יכולים לשלוט רק במה שאנחנו עושים על המגרש. אנחנו רוצים להמשיך במה שאנחנו עושים, יש לנו אנרגיה טובה. המשחק מחר הוא כזה שצריך להוכיח בו את היכולת שלנו כקבוצה. השחקנים מחויבים ועלינו לעבוד קשה".

טוני קרוס ישוב מהשעייה ויפתח במרכז השדה כשמנגד מרסלו מושבת. דני קרבחאל ולוקאס ואסקס יחזרו ונראה שוויניסיוס יסופסל. המערך עם שלושה בלמים לא ישוחזר. מי שעדיין לא יהיה כשיר הוא אדן הזאר, אך בספרד אופטימיים שאולי זמן החלמתו יתקצר. זינדין זידאן התייחס לכך: "הזאר מרגיש הרבה יותר טוב. הוא מעודד מאוד ורוצה לחזור כמה שיותר מהר. אני מקווה שבשבוע הבא יתאמן עם השאר". קארים בנזמה, אגב, כבש בארבעת המשחקים האחרונים נגד ולנסיה.

בכל מקרה, אחד הנושאים שעלה על הפרק לאחרונה, שוב, הוא עתידו של זידאן. נשיא ההתאחדות הצרפתית, נואל לה גרט, אמר בראיון: "אם דידייה דשאן יעזוב אותנו ואני עדיין אהיה כאן – האדם הראשון שהייתי רוצה לראות כמאמן הטריקולור הוא זידאן". כזכור, זיזו זכה עם צרפת באליפות העולם ב-1998 וביורו 2000.

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

זידאן עצמו, שאמר לפני שבוע: "החוזה שלי? נראה מה יהיה", אמר הפעם: "המוח שלי הוא בהווה, בריאל. אני כאן כמעט 20 שנה, המועדון נתן לי את ההזדמנות ואני נהנה בכל יום. אני נלהב. מה שיקרה בעתיד? אני לא יודע". על יחסיו עם לה גרט: "אנחנו מכירים מ-1998. הנבחרת יכולה להיות מטרה יום אחד. אבל היום אני כאן וחובתי היא לחשוב רק על מה שאני עושה כאן".

האם עתידו תלוי בהמשכיותו של סרחיו ראמוס: "אני מאמן ריאל מדריד היום ואני אנצל כל רגע שיש לי, אני לא מתעסק בעתיד אלא רק בהווה". זיזו סירב להתייחס למערכת היחסים בין גארת' בייל וז'וזה מוריניו: "אני מאחל לבייל בהצלחה ואני לא יודע מה קורה ביניהם. אני מקווה שבייל בסדר כמו שאר השחקנים".

על הפציעות: "זה לא מזל רע, אנחנו מודאגים מאוד, דיברנו על זה פעמים רבות (הוא רומז לכך שלוח המשחקים צפוף וקשה). אנחנו לא אוהבים את זה ששחקנים חסרים ומקווים שיחלימו לאט לאט. אני תמיד רוצה את השחקנים שלי איתי".

היריבה ולנסיה חווה עונה קשה במקום ה-12 בטבלה עם חמישה ניצחונות בלבד אל מול שמונה הפסדים. מנגד, היא מגיעה למשחק במומנטום קצת יותר טובה כשהפסידה פעם אחת בלבד בששת משחקיה האחרונים – כשנכנעה 3:1 לאתלטיקו מדריד. השוער יאספר סילסן החלים מהפציעה הארוכה אך נראה שחאומה דומנש ימשיך בין הקורות. הקשר קרלוס סולר, שכבש שלושער נגד ריאל במשחק הקודם (כולם מן הנקודה הלבנה) – התאושש מהפציעה ויפתח בהרכב. מוקטאר דיאקבי הפצוע ייעדר וכך גם הוגו גילאמון הבלם שמורחק.

קרלוס סולר חוגג על ריאל מדריד בסיבוב הקודם | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי