המרוץ נפתח מחדש? אתלטיקו מדריד נכנעה 2:0 ללבאנטה

ז'ואאו פליקס מאוכזב | Denis Doyle/Getty Images

מוליכת הליגה הספרדית ספגה הפסד ביתי ראשון בכל המסגרות, ריאל ובארסה יוכלו להקטין את הפער מהפסגה. מוראלס ודה פרוטוס הכריעו. ולנסיה ניצחה את סלטה ויגו עם שערים מאוחרים, אלצ'ה גברה 0:1 על אייבר

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים והכותרת המרכזית הגיעה מעיר הבירה, שם אתלטיקו מדריד נכנעה במפתיע 1:0 ללבאנטה, שלושה ימים לפני שהיא פוגשת את צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות בעימות המוקדם של הערב גברה אלצ'ה 0:1 על אייבר. לאחר מכן, ולנסיה ניצחה סלטה ויגו בזכות שני שערים בתוספת הזמן. במשחק שנעל את היום, ריאל מדריד צימקה את הפער מאתלטיקו לשלוש נקודות בזכות ניצחון 0:1 על ויאדוליד.

אתלטיקו מדריד – לבאנטה 2:0

רק לפני שלושה ימים נפגשו הקבוצות במשחק השלמה מהמחזור השני ואז הקבוצה מוולנסיה סחטה תיקו, אך הפעם היא גרמה נזק גדול אף יותר לקולצ'ונרוס: אתלטיקו ספגה את הפסד הבית הראשון שלה בכל המסגרות העונה והמעידה שלה מאפשרת לריאל מדריד ולברצלונה להקטין את הפער מפסגת הטבלה בליגה, אשר עומד כעת על שש נקודות מהבלאנקוס ותשע מהבלאוגרנה, להם משחק חסר.

חוסה מוראלס הבקיע את השער הראשון במשחק בדקה ה-30, כשבעט מתוך הרחבה ולרוע מזלו של השוער יאן אובלק, הכדור פגע בשחקן של אתלטיקו ושינה כיוון בדרך אל הרשת. במהלך האחרון במשחק, אובלק עלה לכדור קרן בניסיון נואש לחלץ נקודה וזה עלה למארחת בשער השני, אותו גלגל חורחה דה פרוטוס ממחצית המגרש לרשת החשופה.

סוארס. הפסד בכורה לאתלטיקו בבית | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

ולנסיה – סלטה ויגו 0:2

אחרי ההפסד לריאל מדריד במחזור שעבר, העטלפים של חאבי גרסיה הצליחו להתאושש בבית נגד סלטה ויגו עם ניצחון דרמטי בתוספת הזמן. מאנו ואייחו, שנכנס לכר הדשא כעשר דקות לסיום היה האיש שמצא את הרשת בדקה ה-94 ובדקה ה-98 זה היה קווין גאמיירו, שנעץ את השני ברשת של איבן ויאר בן ה-23, שעלה מהספסל בעקבות הכרטיס האדום שספג רובן בלאנקו. האורחת מגאליסיה, שניצחה במחזור הקודם את אלצ'ה, הייתה בטוחה שהיא תצא מהמסטאייה עם נקודה אחת, אך נראה שההרחקה של בלאנקו טרפה את הקלפים בסיום.

ואייחו חוגג בתוספת הזמן | Alex Caparros/Getty Images

אלצ'ה – אייבר 0:1

ניצחון חשוב מאוד לקבוצה של פראן אסקריבה בקרב התחתית. המארחת שברה בצורת ארוכה שכן לא הצליחה להשיג שלוש נקודות מאז המחזור השביעי. הבלם דני קאלבו היה זה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-32 בנגיחה לאחר הרמה של המגן אנטוניו ברגאן. קיקה גרסיה היה פעיל מאוד וגם פדרו לאון כמעט השוותה את התוצאה אך המאמצים לא צלחו. ג'וסאן, מנגד, היה קרוב להעלות את המארחת ליתרון כפול אך פגש רק את הקורה בדקה ה-66. היריבה הבאה של אלצ'ה, שהעפילה לפחות זמנית למקום ה-18 – תהיה לא אחרת מאשר ברצלונה.

דני קאלבו כובש בנגיחה | Francisco Macia/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי