קומאן דימם מאפו, מסיבת העיתונאים של ברצלונה הופסקה

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | Daniele Badolato - Juventus FC /

מאמן ברצלונה נאלץ לסיים את דבריו מוקדם מהצפוי. בשבת ב-17:15: ברצלונה תתארח אצל סביליה, חמישה ימים לפני המפגש ביניהן בגומלין חצי גמר גביע המלך. לאפורטה התייחס לעתידו של מסי והפתיע

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים ייערכו במחר (שבת) במסגרת המחזור ה-25 בליגה הספרדית. במוקד: ברצלונה תתארח אצל סביליה לקרב צמרת סופר מסקרן (17:15). במפגשים נוספים: אייבר תארח את הואסקה (15:00), אלבאס תפגוש את אוסאסונה (19:30) וחטאפה תשחק נגד ולנסיה (22:00).

סביליה – ברצלונה

סגנית האלופה חזרה לנצח אחרי שני משחקים מאכזבים, כשהביסה 0:3 את אלצ'ה, אולם הפעם מצפה לה מבחן קצת יותר רציני. חמישה ימים לפני שהיא תארח את האנדלוסים בגומלין חצי גמר גביע המלך (סביליה ניצחה 0:2 במשחק הראשון), ברצלונה תקווה לא למעוד כדי להישאר בתמונת האליפות ולצמק זמנית את הפער מאתלטיקו המוליכה לשתי נקודות בלבד. ערב המחזור, ברצלונה מדורגת שלישית עם שתי נקודות יותר מאשר לסביליה הרביעית, שנמצאת בכושר אדיר.

מבחינה מקצועית, הבלם רונאלד אראוחו חזר אתמול לאימונים והוא עשוי לשוב לסגל של ברצלונה, אבל נראה שהוא יתחיל את המשחק על הספסל. את ההתקפה, כמו תמיד, יוביל ליאו מסי שכבש צמד נהדר נגד אלצ'ה והתבסס במקום הראשון בטבלת הכובשים של הליגה עם 18 גולים, כאשר בנוסף הוא גם הבקיע יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה בשנת 2021 – 13 שערים בסך הכל, אחד יותר מרוברט לבנדובסקי ושניים יותר מארלינג הולאנד. בלתי נגמר.

ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

לצדו של מסי בחלק הקדמי צפויים לפתוח עוסמאן דמבלה ואנטואן גריזמן, כשמי שיפעילו אותם יהיו פדרי ופרנקי דה יונג. מנגד, סביליה תגיע אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים. לוקאס אוקמפוס ומרכוס אקוניה הפצועים ייעדרו. איבן ראקיטיץ' יפתח מול האקסית, כשיוסף א-נאסירי יפתח בהתקפה.

המאמן רונאלד קומאן התייצב היום למסיבת העיתונאים המסורתית, שהופסקה כעבור מספר דקות לאחר שההולנדי סבל צדימום מאפו. כזכור, אירוע דומה הרחש גם לפני מספר שבועות. לפני כן הוא הספיק לומר: "נצטרך לנצח את שני המשחקים מול סביליה, מחר בליגה ובשבוע הבא בגביע. אנחנו מוכרחים להמשיך את הרצף ולהלחיץ את הקבוצות שמדורגות מעלינו". קומאן אישר כי אראוחו אכן ייכלל בסגל ואמר שטרם החליט האם הוא יפתח. "בברצלונה המאמן תמיד אשם, אבל אני מקבל את זה", סיכם ההולנדי.

בינתיים, ז'ואן לאפורטה, המועמד המוביל לזכות בבחירות לנשיאות ברצלונה ב-7.3, התייחס לעתידו של מסי ושידר עסקים כרגיל: "הוא רוצה להמשיך לשחק בברצלונה גם בעונה הבאה. אני משוכנע שנמצא נוסחה שתשאיר אותו. זה לא סגור ואני בטוח שיש מועדונים אחרים שיניחו הצעות שאנחנו לא נוכל להתחרות בהן, אך אין לי ספק שמסי ישקול בכובד ראש את ההצעה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי