קומאן בבעיה לפני אוסאסונה, וייסמן צפוי לפתוח מול חטאפה

שון וייסמן | Alejandro Rios/DeFodi Images via Getty Images

מאמן ברצלונה יתמודד עם מצוקת בלמים במשחק מול הקבוצה מפמפלונה בשבת. דמבלה צפוי לחזור לנבחרת צרפת. החלוץ הישראלי של ויאדוליד אמור להמשיך ב-11 וינסה שוב לכבוש מול חוסה בורדאלאס

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה הספרדית יימשך מחר (שבת) עם מספר משחקים מסקרנים. במוקד, ברצלונה שנמצאת בתקופה טובה תתארח אצל אוסאסונה ותנסה להשיג ניצחון נוסף (22:00). כמו כן, שון וייסמן ו-ויאדוליד יפגשו את חטאפה (15:00), סביליה תתמודד מול אלצ'ה (17:15) וקאדיס תארח את אייבר (19:30).

אוסאסונה – ברצלונה

שמחה גדולה בבארסה כמו השמחה שנרשמה אחרי העלייה לגמר גביע המלך ביום רביעי לא הייתה כבר תקופה ארוכה במועדון. בתקשורת המקומית לא מפסיקים לדבר על שפת הגוף של השחקנים, שסוף סוף היו נראו עם חיוך אמיתי על הפנים וב'טירוף' שרק כדורגל יכול להכניס אליו. הקטלונים ינסו להמשיך מחר בכושר החיובי ולחבר ניצחון שלישי ברציפות בליגה, אשר יצמק את הפער מאתלטיקו מדריד שבפסגה לנקודה אחת בלבד. עם זאת, אחרי המשחק של בארסה מחר, לקולצ'ונרוס יהיו שני משחקים חסרים.

המאמן רונאלד קומאן שיחק בשני המשחקים האחרונים במערך של שלושה בלמים, ואחרי תקופה ארוכה, סוף סוף היה נראה שלברצלונה יש הגנה חזקה. בשני המשחקים הקבוצה שמרה על שער נקי, אך מחר הוא ייאלץ להסתדר בלי ג'רארד פיקה, האיש שסידר את הדרמה בגביע מול סביליה. אם קומאן יחליט לשחק שוב עם שלושה בלמים, סמואל אומטיטי יעלה בהרכב, אך נראה שהמאמן יחזור ל-4-3-3. כל זאת, כאשר ביום רביעי מצפה משחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות מול פריז סן ז'רמן, שהביסה את הקטלונים 1:4 בקאמפ נואו במשחק הראשון.

ג'רארד פיקה | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

נראה שלצד ליאו מסי בהתקפה ישחקו אנטואן גריזמן ופרנסיסקו טרינקאו, כאשר פדרי ישחק מתחתיהם בקישור. סרג'יניו דסט ימשיך בעמדת המגן הימני, כאשר בצד השני ג'ורדי אלבה צפוי לקבל מנוחה ולפנות את מקומו לג'וניור פירפו.

בנושא אחר, בספרד מדווח כי השיפור הגדול ביכולתו של עוסמאן דמבלה לא נעלמת מעיני דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת, ושחקן הכנף צפוי לקבל זימון לסגל של אלופת העולם לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022. הטריקולור יפגשו בשבוע האחרון של חודש מרץ את אוקראינה, קזחסטן ובוסניה, ודשאן אמור לפרסם את הסגל שלו בימים הקרובים.

עוסמאן דמבלה | Pressinphoto / Icon Sport

ויאדוליד – חטאפה

הניצחון האחרון של ויאדוליד בליגה נרשם אי שם לפני חודשיים, והוא היה מול היריבה אותה היא תפגוש מחר. אז, שון וייסמן כבש והעניק לקבוצתו 0:1 יקר, וגם מחר חלוץ נבחרת ישראל צפוי לעלות בהרכב קבוצתו ולנסות שוב למצוא את הרשת. ויאדוליד לא ניצחה כבר שמונה משחקים רצופים בליגה ונמצאת במקום ה-17 עם 22 נקודות – מספר זהה לזה של אלאבס שמתחת לקו האדום, ובסך הכל נקודה יותר מאלצ'ה שבמקום ה-19 ושתי נקודות יותר מהואסקה האחרונה. חטאפה, מנגד, התפוצצה במחזור האחרון עם 0:3 על סביליה וקטעה רצף שלילי של ארבעה הפסדים.

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי