3:4 מטורף לסלטה ויגו על הואסקה, נוליטו כבש ובישל

שחקני סלטה ויגו חוגגים | Eric Alonso/Getty Images

אחד ממשחקי העונה בספרד הסתיים בניצחון של הקבוצה מגליסיה. בלטראן כבש את שער הניצחון בדקה ה-76 במשחק הפכפך לחלוטין והותיר את המארחת במקום האחרון. 0:1 לסוסיאדד על לבאנטה, 1:2 לבילבאו על גרנאדה

(גודל טקסט)

הדרבי של מדריד עומד במרכז המחזור ה-26 בליגה הספרדית שנמשך הערב (ראשון), אך מלבדו נערכים שלושה משחקים נוספים. בזה המוקדם מביניהם, סלטה ויגו השיגה 3:4 משוגע על הואסקה באחד ממשחקי העונה. לאחר מכן, ריאל סוסיאדד ניצחה 0:1 את לבאנטה. בנוסף, אתלטיק בילבאו, העולה הטרייה לגמר הגביע, גברה 1:2 על גרנאדה.

הואסקה – סלטה ויגו 4:3

אחד מהמשחקים הטובים ביותר בספרד העונה – קצב מסחרר, מהפכים ושערים יפים. ארבעה שערים נפלו תוך מחצית אחת שנמשכה למעלה מ-50 דקות לאור פציעתו של השוער רובן בלנקו. נוליטו בישל לסנטי מינה בדקה החמישית והיה גם זה שהשווה את התוצאה (37) לאורחת מהבלאידוס בבעיטה מהאוויר. בין לבין, בבליץ של שתי דקות, דימיטריס סיובאס הבלם (14) כבש בנגיחה ומיד אחר כך רפא מיר בפריצה נהדרת ובעיטה אדירה לשער (16) – קבעו מהפך זמני.

הקצב המטורף נמשך במחצית השנייה, כשבדקה ה-52 הוגו מאיו כבש את השלישי של סלטה בנגיחה מעולה. הואסקה לא הרימה ידיים והשוותה רבע שעה לסיום בבעיטה מהאוויר של דויד פריירו, אולם השוויון החזיק מעמד בדיוק דקה. יאגו אספאס מסר לאחור ופרנסיסקו בלטראן סיפק בעיטה אדירה שקבעה את תוצאת הסיום.

עבור הואסקה מדובר בהפסד אכזרי שמותיר אותה במקום האחרון בטבלה במרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים, כשהיריבה הבאה שלה תהיה ברצלונה בקאמפ נואו. הקבוצה מגליסיה, מנגד, העפילה למקום השישי ואם תחבר רצף ניצחונות עוד תוכל להיאבק על מקום באירופה.

תוצאות נוספות

ריאל סוסיאדד – לבאנטה 0:1
אתלטיק בילבאו – גרנאדה 1:2

This image has an empty alt attribute; its file name is 1036244
סנטי מינה, נוליטו | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי