צ'אבי ואגדות העבר בירכו את מסי, קומאן: "למזלנו, הוא עדיין איתנו"

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

הפרעוש, שכבש צמד ב-1:4 של בארסה על הואסקה והשווה את שיא ההופעות, הפך לראשון אי פעם שכובש 20 שערים בספרד במשך 13 עונות רצופות. ב-"Goal" ניתחו: האם הוא טוב כי הוא יודע שאלה השבועות האחרונים שלו בקבוצה?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אף אחד לא באמת יכול היה להאמין שברצלונה תתמודד העונה על תואר האליפות אחרי הפתיחה המזוויעה של ל-2020/21, גם על הדשא ואפילו עוד יותר מחוצה לו. הקלישאה הידועה אומרת ש"בכדורגל הדברים דינמיים", וזה כל כך נכון במקרה של הקטלונים, שרשמו אתמול (שני) ניצחון ליגה רביעי ברציפות, גברו 1:4 על הואסקה וצמצמו את הפער מאתלטיקו מדריד שבפסגה לארבע נקודות בסך הכל. הבלאוגרנה סופרים כבר 17 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד – הרצף הארוך ביותר בחמש הליגות הבכירות באירופה.

במרכז, כמו תמיד, עמד ליאו מסי, שהשווה את שיא ההופעות של שחקן בארסה אי פעם – 767. הפרעוש השתווה כמובן לצ'אבי הרננדס האגדי, והוא יעקוף אותו ויחזיק בלעדית בתואר המכובד במשחק הקרוב, ביום ראשון מול ריאל סוסיאדד. "כבוד גדול להגיע למספר השחקנים הזה בברצלונה. תודה לכל הקולגות שליוו אותי בשנים האלה, למשפחתי ולחבריי שהם תמיד לצדי", כתב הארגנטינאי בחשבון האינסטגרם שלו אחרי המשחק.

היום (שלישי) בברצלונה העלו סרטון מרגש בו מיטב שחקני העבר מברכים את מסי על שבירת השיא. חברו הטוב לואיס סוארס ישנו, צ'אבי עמו זכה בשני טרבלים והאיש שכמובן החזיק בשיא הקודם, גם פדרו, קרלס פויול, אנדרס אינייסטה, רונאלדיניו, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, ניימאר ואחרים כשבסיום כולם חיקו את התנועה של מסי לאחר שהוא מבקיע – מביט השמיימה.

מסי סיפק אתמול שני שערים יפהפיים במשחק ההיסטורי מבחינתו, ובכך עקף את רף 20 השערים העונה בליגה. הפרעוש יכול להוסיף עוד נתון מהאגדות לספרי ההיסטוריה, שכן אתמול הוא הפך לראשון אי פעם שכובש 20 שערים ויותר במשך 13 עונות ברציפות בליגה הספרדית. פשוט מדהים.

ליאו מסי, צ'אבי
ליאו מסי, צ'אבי | Gettyimages

ב-"Goal" ניתחו: "זה מסי חדש, אבל לא ברור באיזו דרך בדיוק הוא חדש. האם הוא מודע לכך שאלה השבועות האחרונים שלו לפני שהוא נפרד מהמועדון שהפך אותו לשחקן שהוא? או שאולי הוא קם לתחייה אחרי השנה הקשה בקריירה שלו בידיעה שהוא צריך להיות הלב של בארסה החדשה? רק הוא יודע מה מניע אותו כרגע, אבל אין ספק שמה שזה לא יהיה – זה מוציא ממנו את המיטב והביא את ברצלונה למצב של בו עונה אבודה יכולה להסתיים בצורה בלתי נשכחת".

מאמן ברצלונה, רונאלד קומאן, התייחס גם הוא לפרעוש: "מסי שוב הראה שהוא הכי טוב, במיוחד בשער הראשון, שהיה פנטסטי. מגיע לו כל כך. אנחנו רואים את הרמה שלו כל כך הרבה משחקים וכל כך הרבה שנים. הוא השתווה לצ'אבי וביום ראשון יהיה לו כבר משחק אחד יותר ממנו. הוא האיש החשוב ביותר בתולדות ברצלונה, ולמזלנו, הוא עדיין איתנו".

פדרי דיבר גם הוא על מסי ואף התייחס לזימון הבכורה שלו לנבחרת ספרד הבוגרת: "מדהים לשחק עם ליאו, אני נהנה מכל יום שאני איתו. בשבילי הוא הטוב ביותר. הזימון? הייתי בבית יחד עם הוריי כשנודע לי. אני אלך לשם כדי ליהנות, זו גאווה גדולה לייצג את המדינה שלך. הכל קורה לי מהר, אבל אמשיך לעבוד קשה כדי שיקרו עוד דברים".

פדרי | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי